Mitä tehdä jos on katkera siitä ettei 20 vuoden yrittämisestä huolimatta ole saanut tyttöystävää?
Ikävuodet 15-35 olen yrittänyt saada tyttöystävää, mutta en ole onnistunut.
Nyt olen yksinäinen ja masentunut.
Mitä tässä oikein voi tehdä kun tuntuu niin toivottomalta?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ota ruupaperia ja kynä ja laske kuinka monta sataa tuhatta euroa olet säästänyt, koska sulla ei ole tyttöystävää.
Ei oo naista, mutta rahaa on. PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta olen samassa tilanteessa, joten voin ajankuluksi vastata näihin kysymyksiinne.
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköisiä naisia katselet?
Perusnättejä ja normaalipainoisia ikäisiäni tai vähän nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vietätkö kuinka paljon aikaa seuraavien seuraamisessa: julkkisihastukset, Twitch-, YouTube-, Instagram-, TikTok- ja OF-starat?
Katson seuraamieni kanavien YouTube-videoita ja olen joskus katsonut Twitch-streameja, mutta muita näistä palveluista en ole koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut johonkin tiettyyn tyyppiin, esim. aasialaiset waifut?
En ole. Tykkään eniten suomalaisista piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Oma ulkonäkösi?
Olen tavallisen näköinen urheilullinen mies. Painoni on normaalin alarajoilla ja rasvaprosenttini on alle 20.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tyypillinen päiväsi?
Käyn töissä ja sitten juoksu- tai pyörälenkillä tai kehonpainoharjoittelen kotona. Hoidan siinä välissä kotia, luen kirjoja ja artikkeleita ja selaan nettiä. Toisinaan näen kavereita ja käyn heidän kanssaan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
Kestävyysliikuntaa ja kitaran soittoa. Satunnaisesti kokeilen myös kaikenlaista uutta kuten kamppailulajeja tai taidemaalaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hygieniatasosi? (Suihku, hampaidenhoito, hiukset, parta jne.)
Pesen hampaani aamuisin ja iltaisin ja käyn suihkussa melkein joka päivä. Olen huoliteltu enkä haise pahalta tai itse asiassa juuri miltään, koska en myöskään käytä hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet?
Kesällä pidän shortseja ja teepaitoja. Talvella enemmän farkkuja, villapaitoja ja tuulipukuja.
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset ym. mielipiteet? Vihaatko esim. feministejä, kulutatko aikaasi katsomalla cel-videoita tms.?
Seuraan satunnaisesti mutta kattavasti mainstream-politiikkaa sekä alakulttuureita. En kannata mitään ääriliikkeitä kuten feminismiä, kommunismia tai vapaata kapitalismia. Poliittinen aktiivisuuteni on muutenkin matala.
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä?
Käyn töissä ja ammattiani pidetään arvostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla esim. erek.t.iohäiriötä tai jotain muuta vikaa alakerrassa?
Minulla ei ole mitään terveydellisiä ongelmia ja varustukseni on keskiverto.
Tuleeko muuta?
Okei, yks vielä:
Kuinka monta kertaa oot pyytäny naista ulos sanotaan viimeisen vuoden aikana?Neljästä kahdeksaan kertaa. Osassa motiivi oli ihan kaverillinen hengailu ja osassa taas ihan rehelliset treffit, joten tarkkaa lukua on vaikea tarjota. Yksikään yritys ei lopulta johtanut mihikään.
Okei, eli yritystä on ollu. Onko sit ollu viboi millasii niilt naisilta? Millaista keskustelua? Sille ei vaan voi mitää jos ei tule kohdalle se kenen kanssa sit olis sitä flirttii. Ja sitten toisaalta mä olen lämmenny monelle miehelle ajan kanssa normielämän puitteissa, ihan siis moikkausnaapurilleki, vaikkei alkuun ois mitään kipinää. Nää on vaikei juttui 🤔
En osaa sanoa "viboista" muuta kuin sen, että he olivat vaihtelevasti joko keskustelukyvyttömiä tai haluttomia tutustumaan sen paremmin. On vaikea tehdä mitään, kun ei saa juuri minkäänlaista tarttumapintaa. Mihin nämä kysymykset johtavat?
Siis olet kutsunut treffeille naisia, jotka ovat vaikuttaneet keskustelukyvyttömiltä tai haluttomilta tutustumaan sinuun ja sinä mietit missä meni vikaan?
En ole koskaan tavannut muunlaisia naisia, jotka olisivat yhä sinkkuja. Tiedän tämän olevan yksi ongelmani juurisyistä, mutta en osaa tehdä asialle mitään, koska en voi muuttaa sitä, minkälaisia muut ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta olen samassa tilanteessa, joten voin ajankuluksi vastata näihin kysymyksiinne.
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköisiä naisia katselet?
Perusnättejä ja normaalipainoisia ikäisiäni tai vähän nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vietätkö kuinka paljon aikaa seuraavien seuraamisessa: julkkisihastukset, Twitch-, YouTube-, Instagram-, TikTok- ja OF-starat?
Katson seuraamieni kanavien YouTube-videoita ja olen joskus katsonut Twitch-streameja, mutta muita näistä palveluista en ole koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut johonkin tiettyyn tyyppiin, esim. aasialaiset waifut?
En ole. Tykkään eniten suomalaisista piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Oma ulkonäkösi?
Olen tavallisen näköinen urheilullinen mies. Painoni on normaalin alarajoilla ja rasvaprosenttini on alle 20.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tyypillinen päiväsi?
Käyn töissä ja sitten juoksu- tai pyörälenkillä tai kehonpainoharjoittelen kotona. Hoidan siinä välissä kotia, luen kirjoja ja artikkeleita ja selaan nettiä. Toisinaan näen kavereita ja käyn heidän kanssaan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
Kestävyysliikuntaa ja kitaran soittoa. Satunnaisesti kokeilen myös kaikenlaista uutta kuten kamppailulajeja tai taidemaalaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hygieniatasosi? (Suihku, hampaidenhoito, hiukset, parta jne.)
Pesen hampaani aamuisin ja iltaisin ja käyn suihkussa melkein joka päivä. Olen huoliteltu enkä haise pahalta tai itse asiassa juuri miltään, koska en myöskään käytä hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet?
Kesällä pidän shortseja ja teepaitoja. Talvella enemmän farkkuja, villapaitoja ja tuulipukuja.
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset ym. mielipiteet? Vihaatko esim. feministejä, kulutatko aikaasi katsomalla cel-videoita tms.?
Seuraan satunnaisesti mutta kattavasti mainstream-politiikkaa sekä alakulttuureita. En kannata mitään ääriliikkeitä kuten feminismiä, kommunismia tai vapaata kapitalismia. Poliittinen aktiivisuuteni on muutenkin matala.
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä?
Käyn töissä ja ammattiani pidetään arvostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla esim. erek.t.iohäiriötä tai jotain muuta vikaa alakerrassa?
Minulla ei ole mitään terveydellisiä ongelmia ja varustukseni on keskiverto.
Tuleeko muuta?
Okei, yks vielä:
Kuinka monta kertaa oot pyytäny naista ulos sanotaan viimeisen vuoden aikana?Neljästä kahdeksaan kertaa. Osassa motiivi oli ihan kaverillinen hengailu ja osassa taas ihan rehelliset treffit, joten tarkkaa lukua on vaikea tarjota. Yksikään yritys ei lopulta johtanut mihikään.
Okei, eli yritystä on ollu. Onko sit ollu viboi millasii niilt naisilta? Millaista keskustelua? Sille ei vaan voi mitää jos ei tule kohdalle se kenen kanssa sit olis sitä flirttii. Ja sitten toisaalta mä olen lämmenny monelle miehelle ajan kanssa normielämän puitteissa, ihan siis moikkausnaapurilleki, vaikkei alkuun ois mitään kipinää. Nää on vaikei juttui 🤔
Selittelyksi meni sinultakin, vaikka ensin niin tivasit kirjoittajalta tämän tekemisistä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat ehtineet jo tuossa 20 vuoden ajassa mennä naimisiin sen viisi kertaa ja erota viisi kertaa.
Pitkän liiton miehet eivät jaksa innostua enään omista vaimoistaan, vaan aina haluavat jotain tuoreemmalla päiväyksellä olevaa.
En nyt oikein osaa auttaa, mutta paljolta surulta, hammastenkiristykseltä, harmilta sekä rahanmenolta olet säästynyt.
Pitkän liiton miehet nimenomaan OVAT innostuneita omista vaimoistaan. Ne on ne lyhytaikaista hekumaa hakevat, jotka eivät enää innostu kumppanistaan muutaman vuoden päästä.
Katkeruutesi on pientä verrattuna siihen, mitä jää jäljelle kun olet ollut hullun naisen käsittelyssä.
Siis olet kutsunut treffeille naisia, jotka ovat vaikuttaneet keskustelukyvyttömiltä tai haluttomilta tutustumaan sinuun ja sinä mietit missä meni vikaan?