Eilen kauppakeskuksessa enää aniharvalla oli maski, n. 7%:lla
Johtuiko kauppakeskuksen asiakaskunnasta vai onko samaa muuallakin? En ole aikoihin käynyt muualla.
Kommentit (20)
Siis melkeen kellä ei ollut maskia, ihan vaan muutamalla yksittäisellä, ei edes 10%lla eli arvioisin max 7%
Vierailija kirjoitti:
Kävit siis Lidlissä.
Lidli on kyllä upea kauppakeskus
Itse käydessäni kaupassa tai esim. kauppakeskus en seuraa ihmisiä ja heidän toimintaansa nissä, onko maskit tai ei? Omalta osaltani pidän yhä maskia siellä missä suositus oli,vaikka sen käyttö suositukset olisi lopetettu jo.
Kävin ensimmäistä kertaa vuoteen kauppakeskus Jumbossa ja yllätyin kyllä, kun huomasin, että todella monella ei ollut maskia. Kuitenkin joka paikassa oli pyyntöjä käyttää sitä. Ehkä ihmiset ovat kyllästyneet. Ei huvita minuakaan pitää, mutta kun töissä joudun pitämään, niin ihan kohteliaisuudesta kaupan henkilökuntaa kohtaan pidän myös sielläkin.
Tiukasti on maskit naamoilla ainakin meilläpäin.
Ei ollut myyjilläkään maskia, esim. Tiger kaupan myyjä jäi mieleen kun puhui lähekkäin asiakkaan kanssa ilman maskia.
Jätin itse maskit pois jo elokuussa. Paljon mukavampi kulkea ilman.
Olen altistunut ja meen sitten kyllä
Ostoksille huolella
Jätin pois kolmannen rokotuksen jälkeen.
Missäpäin se ap liikkuu, Lieksassa?
Paikallisessa Prismassa n. 80%:lla oli maskit.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin se ap liikkuu, Lieksassa?
Suljetulla osastolla.
Täällä itä-hgissä 90 prossalla on maski. Kun kävimme juuri lahdessa, niin vain 50-60 prossalla oli.
Tämä siis yksi pahimpia koronakaupunkeja niin siksi ihmettelenkin ettei lähes kellään ollut maskia.
Maskit valmistetaan kiinassa. Tajuton määrä! Nyt ostetaan myös korona kotitestejä valtavat määrät. Ajatelkaa miten nerokasta, ensin kehitetään virus jonka seurauksena myydään maskit, testit, rokotteet, lääkkeet ja laitetaan länsimaat polvilleen.
Mua ei kiinnosta muiden maskit tai maskittomuus. Itse pidän FFP2 maskeja ihan siitä syystä, että niitä nyt sattuu meillä olemaan, ei tarvitse hirveästi katsoa minkä näköisenä sinne kauppaan menee, ne ei häiritse minua millään tavalla ja tärkeimpänä - en tietystikään halua sitä koronaa saada. Jos olen siltä viimeiset kaksi vuotta säästynyt, niin minkä helkkarin takia jättäisin nyt maskin pois? Ihan jokaisen oma asia, keskittykää nyt helkkari muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa Prismassa n. 80%:lla oli maskit.
Sama havainto täällä eilen (Lappeenranta, Leirin Prisma). Maskittomat olivat lähinnä venäläisiä ja nuorisoa.
Millä laskukoneella tuon laskutoimituksen teit? Että ihan 7 %...