Mitä teinisi tekee juuri nyt?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan.
[/quote] epäilen onnistumistasi syvästi. kaverit kuitenkin chattailevat vielä puolenyön jälkeen lapsellesikin, varmasti lapsellesi tulee jotakin sanomista että "vooi viekö mamma puhelimen" tms.
Makaa sängyssä. On poltellut taas pilveä yömyöhään kavereidensa kanssa.
On ollut neljästä asti töissä, pääsi juuri :) käy vaatteita ostamassa ja sit käyn hakemassa kotiin.
Istun keittiön pöydän ääressä teekupin kanssa ja dataan av:lla.
t. 16v
Ei tuo ihan vielä teini ole, mutta vastaan silti, että pelaa pleikkarilla. Tyttö 12v.
Toinen luultavasti nukkuu, koska on vapaapäivä, toinen on kesätöissä. Molemmat sai onneksi kesätöitä, toisella joka päivä, toisella pari kertaa viikossa - sentään jotain.
Eikai 10v mikään teini ole. Minkä ikäiset teillä on niitä työssäkäyviä, ovatko kaikki yli 16v tuntuu vaikealta sitä nuorempien löytää töitä
toinen meikkaa ja toinen selaa kännykkäänsä
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan. [/quote] epäilen onnistumistasi syvästi. kaverit kuitenkin chattailevat vielä puolenyön jälkeen lapsellesikin, varmasti lapsellesi tulee jotakin sanomista että "vooi viekö mamma puhelimen" tms.
[/quote]
Meillä teini osaa ihan itse laittaa puhelimen äänettömälle tai jättää puhelin esim. olohuoneeseen. Eikä se muutenkaan paljon muiden sanomisista hikeä ota. Osaa laittaa tuollaisen sanojan puutteellisuuden piikkiin. Omaa ihan oman ajettelukyvyn, että ei siihen mammaa tarvita sanomaan milloin mennään nukkumaan, jne...
Vanhin (17v) on töissä,keskimmäinen (15v) nukkuu ja nuorin (12v) lähti pyöräilemään. Itse juon kahvia :)
Vanhimmainen (17-vuotias) on kansalaisopiston kesäkurssilla ompelemassa korsettia ja 14-vuotias nukkuu tyytyväisenä eikä luultavasti heräile vielä muutamaan tuntiin... :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan. [/quote]nojoo, ja lehmät lentää.. :D
[/quote]
Ei "raivoisa" teinikapina ole mikään välttämätön osa tervettä kehitystä. Kuten ei ole puolille päiville nukkuminenkaan. Elämä kun on aktiivista harrastuksineen ja kouluineen niin ei sitä terveen ajatettelu kyvyn omaanva nuori valvo puoltayötä.Sinun nuoresi ei ole koko totuus nuorista.
[/quote]onneks et ollu minun äiti ku olin teini :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:24"]
Vieläkin nukkuu
[/quote]
"Kun nuori mies nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin" sanoo sananlasku.
Toinen riparilla, ohjelman mukaan näyttäisi nyt olevan ulkoilua ja kohta lounas. Toinen on suihkussa, lähtee kohta kaverin kanssa Lintsille
Toinen riparilla, toinen hammaslääkärissä.
Täällähän minä tettiä suorittamassa. Kyllä, meidän koulussa on ysille menevillä kesällä viikon tet.
-15v
Töissä on.