Mitä teinisi tekee juuri nyt?
Kommentit (44)
Toinen riparilla, istunee tunnilla siellä? Toinen nukkuu :)
Nousi ehkä vartti sitten, murahteli jotain mistä en saanut selvää, näytti pahantuuliselta kun yritin halata ja toivottaa huomenta. Nyt istuu kuulokkeet korvilla sohvalla, se vähäinenkin yhteys poikaan siis katkesi, ei kuule mitään.
Heräsi viideltä aamulla ja ollut nyt monta tuntia töissä :)
Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan.
[/quote]nojoo, ja lehmät lentää.. :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]
Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan.
[/quote]
Ok. :D
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]
[/quote]
Miksi? Kyllä oli ihanaa nukkua teininä vaikka koko päivä. Aamulla saa vapaasti murahdella. Niin tekee moni aikuinenkin. Hiukan omaa rauhaa!
Nukkuvat ja heräävät ehkä kahdentoista aikoihin, ehkä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 09:30"]Kyllä minä aion lapseni kasvattaa niin ettei teininä murahdella vanhemmille ja nukuta yli yhdeksään viikonloppunakaan. Ja aikaisin tietysti nukkumaan. [/quote]nojoo, ja lehmät lentää.. :D
[/quote]
Ei "raivoisa" teinikapina ole mikään välttämätön osa tervettä kehitystä. Kuten ei ole puolille päiville nukkuminenkaan. Elämä kun on aktiivista harrastuksineen ja kouluineen niin ei sitä terveen ajatettelu kyvyn omaanva nuori valvo puoltayötä.Sinun nuoresi ei ole koko totuus nuorista.
Odotas vaan, jos tuo on sinun mielestäsi raivoisaa :)
15v tyttö lenkillä koiran kanssa.
14 v poika on uimatreeneissä (klo 8-10, toiset treenit iltapäivällä)
ap