Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallistakin, että seksielämä

Vierailija
10.06.2015 |

on tällaista. Olemme seurustelleet reilut 2v ja koen olevani miehelle joku "väline", jota hellitään ja hyväillään. Asiahan olisi monelle naiselle ihanteellinen, kun saa huomiota ja seksuaalista hyvää. Miehellä on aika usein ongelmia erektion kanssa, mutta haluaa kuitenkin tyydyttää minut. Itselleni seksissä on tärkeää jakaminen ja toisen huomioiminen ja haluan välillä olla se, joka tekee ja toinen saa olla valmiina. On tullut tuntu, ettei mies joko välitä seksistä kuin puheen tasolla tai erektio-ongelmat ovat pahentuneet ja peittelee asiaa keskittymällä vain muhun. Kertoo rakastavansa ja ei halua elämää ilman minua. Mulle vaan on alkanut tulla ristiriitaisia ajatuksia, sillä hyvä seksi ei ole yksipuolista. Siis näinkään päin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan kovin tavallista. En oikein muuta keksi, kuin että miehellä olisi jotain henkisiä estoja ja/tai suorituspaineita ja jää siksi noin passiiviseksi. Erektio-ongelmien pahentuminen on tietysti mahdollista, mutta yhtäkaikki sen takana usein samaiset pään sisäiset probleemat.

Vierailija
2/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali? Tykkää läheisyydestä ja romantiikastakin ehkä, mutta ei koe juurikaan haluja seksiin, harrastaa sitä kuitenkin kanssasi koska tietää sinun pitävän siitä ja saa samalla itselleen riittävää läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:04"]

Ei ole ainakaan kovin tavallista. En oikein muuta keksi, kuin että miehellä olisi jotain henkisiä estoja ja/tai suorituspaineita ja jää siksi noin passiiviseksi. Erektio-ongelmien pahentuminen on tietysti mahdollista, mutta yhtäkaikki sen takana usein samaiset pään sisäiset probleemat.

[/quote]Eihän miestä voi passiviseksi sanoa, kun kertaa haluaa ja vaatii saada tyydyttää naisensa, mutta ei vain tyydytä samalla itseään.

Vierailija
4/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin, että mies on jollain tapaa passiivinen oman seksuaalisuutensa ilmentämisessä ja omien toiveidensa osoittamisessa. Jos mies ei ole kiihkeä ja intohimoisesti halua nautintoa myös itse, vähentää se varmasti naisenkin tuntemaa mielihyvää seksistä.
Harvinainen ongelma lienee kuitenkin kuten sanoin.

Vierailija
5/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilla ole tavallisempaa tuollainen? Siis annetaan seksiä miehelle, vaikkei itseä huvittaisikaan. Toisaalta sellaisesta voi nauttiakin, kun näkee toisen nauttivan.

Vierailija
6/6 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, sain paljon ajateltavaa ja avasi kyllä näkökulmaa, että jotain puuttuu. Puuttuu tai ainakin on harvassa, että mies itse haluaa  saada seksiä ja nauttisi siitä. Mulle seksissä tärkeintä on intohimo ja yhdyntä, ei niinkään tuntien esileikit. Siis lämmittelyä pitää olla, mutta yhdyntä on se juttu. Tottakai olen onnellinen miehen satsatessa tyytyväisyyteeni, mutta haluan itse antaa sitä myös ja mies saisi valmista. Kyllä tällainen ajastaan himmentää seksihaluja, myönnän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme