Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ryhdynkö lääkäriksi?

Vierailija
09.06.2015 |

Olen jo jonkin aikaa ylioppilaskirjoitusten jälkeen miettinyt mitä elämältäni haluan. Olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon opiskelupaikasta: joko lääkis tai oikis. Nyt haluaisin tietää kumpaa te pidätte parempana vaihtoehtona.

Tässä vähän tietoja minusta jotka voivat helpottaa teitä valitsemaan sopivampi: Olen nainen, minulla on muutama läheistä kaveria, joiden kanssa tykkään viettää paljon aikaa. Harrastan purjehdusta, ja olisi kiva että ammatilta jäisi siihen aikaa ja että voisi pitää työstä parin päivän taukoja jotta pääsen kisoihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Töitä on.

Vierailija
2/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kertomisillasi seikoilla ei kyllä pysty suosituksia tekemään. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdynkö? Kannattaa kuitenkin käydä ensin pääsykokeissa!

Vierailija
4/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää, että olen kiinnostunut fysiikasta, kemiasta ja filosofiasta. Ja koulussa riittävän hyvä että pääsisin kumpaankin.

Vierailija
5/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ryhtyisit merikapteeniksi?

Vierailija
6/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa syömishäiriöiseksi, käydä yksilöpsykoterapiassa 8 vuotta, hankkia lapsi kalliilla ulkomailta keinosiemennyksellä, harrastaa mielenterveyskuntoutumista ja mennä sitten kansalaisopistoon punomaan risuinstallaatioita. Voisit kirjoittaa myös kirjan, joka kuulostaisi Riikka Pulkkiselta, tai valokuvata itseäsi luuta poikittain riippurintojen alla.

Vierailija
7/7 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:36"]

Ap lisää, että olen kiinnostunut fysiikasta, kemiasta ja filosofiasta. Ja koulussa riittävän hyvä että pääsisin kumpaankin.

[/quote]Kuule niitä on pääsykokeissa sadoittain muita, jotka ovat olleet koulussa "riittävän hyviä", ellei jopa parempia  kuin sinä.