Mistä kuntosalilta löytää (vapaita) 40+ ikäisiä miehiä?
Pääkaupunkiseutu siis kyseessä. Tinder on koluttu, sieltä ei löytynyt. Lenkillä kaikki menee niin nopeasti ohi, ettei silmäpelille oikein ehdi.
Kommentit (18)
Jonkin urheiluhallin kuntosalilta?
Minua kiinnostaisi myös. Erityisesti 40-45v miehet.
N52
Vierailija kirjoitti:
N52
Keskity vain niihin 60+ miehiin
Nykyisellä salilla käy pääasiassa vain nuoria 20-30 vuotiaita miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Miksi?
Ton ikäiset löytyy golf -kentältä.
Vierailija kirjoitti:
Ton ikäiset löytyy golf -kentältä.
Äh, harmi mua ei lajina golf kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
N52
Etsi ikäistäsi seuraa. Jos kuntosaliharjoittelu nuorentaa 10 vuotta niin ne sun haluamat miehet silti 10 vuotta nuorempia, koska sama vaikutus.
Jos joku on kuntosalilla hakeakseen seuraa, on pelle.
Miksi 40v miehen on ok mennä salille iskemään 20v misuja, mutta 50v naisen ei ole ok katsella 40v miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on kuntosalilla hakeakseen seuraa, on pelle.
Mistä sitten? Sanoin, että Tinder on koluttu ja töissä on vain naisia. Baareissa notkuminrn ei kiinnosta.
Jos olet nainen, voit etsiä miehiä ihan mistä tahansa ja mennä pyytämään treffeille. Naisten ei tarvitse pelata samalla tavalla, kuin miesten, jos hakevat seuraa. Tuon ikäiset miehet eivät ala kitisemään, että: "No en mä nyt voi mihinkään deiteille lähteä, kun ei tunneta yhtään! Yleensä kyllä netissä jutellaan kolme kuukautta, ennenku tavataan livenä!" Mieti oikeasti, jos miehetkin sanoisivat noin. Mene, tee ja nauti naiseudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
60+ miehet ovat liian vanhoja. Pippeli ei toimi enää
Tai minkä urheilulajin parista löytyis miehiä? Muu kuin golf? Mutta eikö 40+ miehet käy salilla kuitenkin
..
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, voit etsiä miehiä ihan mistä tahansa ja mennä pyytämään treffeille. Naisten ei tarvitse pelata samalla tavalla, kuin miesten, jos hakevat seuraa. Tuon ikäiset miehet eivät ala kitisemään, että: "No en mä nyt voi mihinkään deiteille lähteä, kun ei tunneta yhtään! Yleensä kyllä netissä jutellaan kolme kuukautta, ennenku tavataan livenä!" Mieti oikeasti, jos miehetkin sanoisivat noin. Mene, tee ja nauti naiseudestasi.
Eräässä toisessa samantyyppisessä ketjussa varsin moni mies tuntui olevan sitä mieltä, ettei heitä todellakaan sovi tulla yhtäkkiä häiriköimään missään, varsinkaan salilla. Yksi jopa sanoi saattavansa lyödä, jos hänet salilla yhtäkkiä yllättää. :-D
Gay Gym