Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kosteuspyyhkeet

Vierailija
09.06.2015 |

Käytättekö vauvan kosteuspyyhkeitä itse jollain tavalla? Mietin kun juhannuksena oon lähdössä mökille ja niitä olis iso paketti kaapissa niin oisko niistä omaan ihoon puhdistuspyyhkeiksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän retkillä ja mökillä myös omien käsien "pesuun" kun vettä ei ole saatavilla. Hvin toimii siinäkin, samaten pesulappuina muutenkin.

Vierailija
2/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko käyttää esim intiimialueisiin kasvoihin tai kainaloihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä voi käyttää mihin vaan.

Vierailija
4/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin niitä meikin puhdistukseen, ei ole ainakaan vahingoittanut ihoani viimeisen kahden vuoden aikana :) 

Vierailija
5/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmaan voi mutta toimiiko ne :D

Vierailija
6/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä vauvalle saa käyttää, niin sopivat tosiaan varmaan vaikka kasvopyyhkeiksi.

Käsipyyhkeinä ovat vähän niljaisia, niin kuin kaikki kosteuspyyhkeet. Jää käsiin sellainen lähmä.

Vierailija
7/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mökillä niitä kaikkeen. Puhdistavat meikin ja ihon tehokkaasti, ja niillä on helppo pyyhkiä mökillä ruokapöytä tms, kun juoksevaa vettä ei ole saatavilla. 

Vierailija
8/11 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistaako esim intiimialueen tarpeeks hyvin?

Vierailija
9/11 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä käytetään vauvan kosteuspyyhkeitä mökin ulkohuusissa myös aikuisille. Nyt olen huomannut, että joidenkin merkkien kosteuspyyhkeet eivät ertyisen hyvin maadu kompostissa. Onko kenelläkään tästä ilmiöstä parempaa tietoa, siis maatuvatko jonkin merkin kosteuspyyhkeet helpommin kuin toiset?

Marirmel

Vierailija
10/11 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:31"]

Puhdistaako esim intiimialueen tarpeeks hyvin?

[/quote]

No jos niillä on tarkoitus pyyhkiä vauvan paskat puhtaaksi, niin ehkä aikuisen alapääkin niillä puhdistuu. :)

Vierailija
11/11 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:11"]

Hei!

Meillä käytetään vauvan kosteuspyyhkeitä mökin ulkohuusissa myös aikuisille. Nyt olen huomannut, että joidenkin merkkien kosteuspyyhkeet eivät ertyisen hyvin maadu kompostissa. Onko kenelläkään tästä ilmiöstä parempaa tietoa, siis maatuvatko jonkin merkin kosteuspyyhkeet helpommin kuin toiset?

Marirmel

[/quote]

Nehän on useimmiten jotain viskoosia, eli eivät kovin ekologisia ja eivät tosiaankaan maadu helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän