Vauvan kosteuspyyhkeet
Käytättekö vauvan kosteuspyyhkeitä itse jollain tavalla? Mietin kun juhannuksena oon lähdössä mökille ja niitä olis iso paketti kaapissa niin oisko niistä omaan ihoon puhdistuspyyhkeiksi?
Kommentit (11)
Voiko käyttää esim intiimialueisiin kasvoihin tai kainaloihin?
Eiköhän niitä voi käyttää mihin vaan.
Käytän päivittäin niitä meikin puhdistukseen, ei ole ainakaan vahingoittanut ihoani viimeisen kahden vuoden aikana :)
Juu varmaan voi mutta toimiiko ne :D
Jos niitä vauvalle saa käyttää, niin sopivat tosiaan varmaan vaikka kasvopyyhkeiksi.
Käsipyyhkeinä ovat vähän niljaisia, niin kuin kaikki kosteuspyyhkeet. Jää käsiin sellainen lähmä.
Käytän mökillä niitä kaikkeen. Puhdistavat meikin ja ihon tehokkaasti, ja niillä on helppo pyyhkiä mökillä ruokapöytä tms, kun juoksevaa vettä ei ole saatavilla.
Puhdistaako esim intiimialueen tarpeeks hyvin?
Hei!
Meillä käytetään vauvan kosteuspyyhkeitä mökin ulkohuusissa myös aikuisille. Nyt olen huomannut, että joidenkin merkkien kosteuspyyhkeet eivät ertyisen hyvin maadu kompostissa. Onko kenelläkään tästä ilmiöstä parempaa tietoa, siis maatuvatko jonkin merkin kosteuspyyhkeet helpommin kuin toiset?
Marirmel
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:31"]
Puhdistaako esim intiimialueen tarpeeks hyvin?
[/quote]
No jos niillä on tarkoitus pyyhkiä vauvan paskat puhtaaksi, niin ehkä aikuisen alapääkin niillä puhdistuu. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:11"]
Hei!
Meillä käytetään vauvan kosteuspyyhkeitä mökin ulkohuusissa myös aikuisille. Nyt olen huomannut, että joidenkin merkkien kosteuspyyhkeet eivät ertyisen hyvin maadu kompostissa. Onko kenelläkään tästä ilmiöstä parempaa tietoa, siis maatuvatko jonkin merkin kosteuspyyhkeet helpommin kuin toiset?
Marirmel
[/quote]
Nehän on useimmiten jotain viskoosia, eli eivät kovin ekologisia ja eivät tosiaankaan maadu helposti.
Käytän retkillä ja mökillä myös omien käsien "pesuun" kun vettä ei ole saatavilla. Hvin toimii siinäkin, samaten pesulappuina muutenkin.