Millä radiokanavalla tällä hetkellä paras aamuohjelma?
Siinähän se tuli, ja tosiaan kiinnostaisi tämän hetken parhaat radion aamushowt, vaikka mielestäsi joku vanha kokoonpano olisikin se mieluisin :)
Kommentit (51)
Voicen. Aiemmin oli Ylex:n, mutta se Sarvas tuli ja pilasi.
Itse kuuntelen vähän vuorotellen aallon ja suomipopin.
Onko Novan nykyinen kokoonpano mistään kotoisin?
En ole keksinyt yhtäkään. YleX oli ehdoton suosikkini, kun kanavalla ei ole mainoksia ja ukkojen jutut olivat niin mukavia ja hyväntuulisia. Huumoria riitti ihan kaikesta muusta, mutta jättivät alapäävitsit ja kaksimielisyydet syrjään. Nyt sielläkin on kiljuva tekonauraja, mimmi jonka teatraalinen kieunta riipii hermoja jo parissa sekunnissa.
Valitan, Ile, mutta en kestä sitä show' ta enää edes sinua yksin kuunnellakseni, se eukko on ihan kamala! Kuuntelen autossakin nykyään vain tikulta musiikkia ja aamut ovat ihan pilalla.
N44
Novalla, joskin voisivat heivata sen Kuukan veks.
Radio Citylla ja Radio Rockilla. YleX:lla oli ennen.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:36"]
En ole keksinyt yhtäkään. YleX oli ehdoton suosikkini, kun kanavalla ei ole mainoksia ja ukkojen jutut olivat niin mukavia ja hyväntuulisia. Huumoria riitti ihan kaikesta muusta, mutta jättivät alapäävitsit ja kaksimielisyydet syrjään. Nyt sielläkin on kiljuva tekonauraja, mimmi jonka teatraalinen kieunta riipii hermoja jo parissa sekunnissa.
Valitan, Ile, mutta en kestä sitä show' ta enää edes sinua yksin kuunnellakseni, se eukko on ihan kamala! Kuuntelen autossakin nykyään vain tikulta musiikkia ja aamut ovat ihan pilalla.
N44
[/quote]Just niin samaamieltä. Joku aamu oli jo lähellä, etten lähettänyt studioon viestiä, " loistavaa radioo, saara sarvas, kjäh, kähj " Ei mitään järkevää juttua, turhan nauramista vaan, mut , joo, edelleen kuuntelen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:16"]Novalla, joskin voisivat heivata sen Kuukan veks.
[/quote]
Kuukka on vähän löytänyt pipoaan ja päässyt poikien juttujen mukaan. Tai sitten mä oon siedättynyt. :)
MInkä takia se Sarvas piti edes ottaa koko aamuun, kenen kaveri se on, tuottajanko? Halusiko Matti itse pois, vai vaihdettiinko se vastoin tahtoaan? MIksei tilalle voitu ottaa toista miestä? Tyhmä Yle.
On tehnyt itsekin mieli lähettää sinne tällaista palautetta, mutta en kehtaa omalla Face-naamallani sanoa näin suoria sanoja :D Toivottaavsti selailevat Vauva-palstaa edelleen ja nämä tekstit osuvat silmiin.
9
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:27"]MInkä takia se Sarvas piti edes ottaa koko aamuun, kenen kaveri se on, tuottajanko? Halusiko Matti itse pois, vai vaihdettiinko se vastoin tahtoaan? MIksei tilalle voitu ottaa toista miestä? Tyhmä Yle.
[/quote]
Matti meni Tuomaksen kanssa Novalle, olettaisin että molemmille tarjottiin hyvää diiliä. Ile kaipaa rauhallista juontoparia ylläpitääkseen omaa Ile showtaan, ja Saara ei toimi siinä. Sanoisin että ennemmin Ile muihin hommiin ja Saaralle joku uusi kaveri, esim Timppa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:27"]MInkä takia se Sarvas piti edes ottaa koko aamuun, kenen kaveri se on, tuottajanko? Halusiko Matti itse pois, vai vaihdettiinko se vastoin tahtoaan? MIksei tilalle voitu ottaa toista miestä? Tyhmä Yle.
[/quote]
Miks just mies? On siellä hauskojakin naisia niinkuin esim. alma ja lainto (oliko anne vai anna).
Itse kuuntelen Ykkösaamun Ylen radioykköseltä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:27"]
Halusiko Matti itse pois, vai vaihdettiinko se vastoin tahtoaan?
[/quote]
Uskoisin, että sai Novalta hyvän tarjouksen, johon tarttui tiedostaen, ettei voi ikuisesti olla nuorisokanavalla töissä.
Olin tosi skeptinen Novan uudistuksia kohtaan, mutta pakko myöntää, että ainakin aamushown uudistus onnistui. Saa nauraa vedet silmissä joka aamu.
Radio Rock.