Miten saan itsetuntoni kuntoon ilman silareita?
Olen siis säästänyt ylppäreistäni asti rahaa silareihin, olen nostanut tätä varten kaikki mahdolliset opintolainat ja toki tehnyt töitäkin unelmani eteen.
Nyt mua on kuitenkin alkanut mietityttämään, että onko silareiden ottamisessa loppupeleissä mitään järkeä ja korjaako ne mun elämän?
Olen siis pitkä ja laiha nainen, jolle ei koskaan kasvanut tissejä, olen aina käyttänyt topattuja liivejä ja halunnut isommat tissit, nyt haave olisi toteutettavissa mutta olenko idiootti jos laitan monta tonnia tisseihin?
Rehellisiä vinkkejä ja mielipiteitä, mitä mä teen?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:08"]
Miehet ovat fiksumpia kuin naiset ja minun on todella vaikea myöntää tämä tosiasia naisena, mutta kun naiset ovat niin tyhmiä että hankkivat implantit rintoihin jos mies haluaa tai jos hän kuvittelee että mies haluaa, mutta kukaan mies ei koskaan laitattaisi roikkupalleihinsa implantteja naisen takia terhakoittaakseen ja suurentaakseen niitä naisen silmälle sopiviksi. Ei ikipäivänä! :D
[/quote]
Miehet fiksumpia kuin naiset? =O Miehistä löytyy kyllä pienessä prosentissa ne kaikkein älykkäimmät, mutta myös kaikkein tyhmimmät yksilöt. Keskimääräisesti naiset ja miehet ovat yhtä älykkäitä keskenään.
Monet miehet laittattaa silikonia kiveksiin, jos toinen kives on vaikka jouduttu leikkaamaan syövän takia pois. Vaikka en kyllä lähtisi vertaamaan rintoja kiveksiin.
Jotkut miehet laitattaa myös silikonista keinolihaksia kehoonsa. Esim. rintalihakset.
Ja ei kukaan nainen laitata silikoneja sen takia, että joku mies haluaa niin.
Nyt mietit miten saat itsetuntosi kuntoon ilman silareita. No laitata ne silarit. Ja sitten mietit miten saat silarisi kuntoon ilman itsetuntoa.
Ymmärrän hyvin! Olisin ennen lapsia ottanut sillarit jos joku olisi antanut rahat: kuppi tuolloin aa. Äitiys muutti asian täysin. Kehoni pystyi siihen mihin pitikin, maitoa pursusi pakkaseen.
Olihan se imetys vähän siitäkin kivaa aikaa kun sai normitissit hetkeksi. Mutta kyllä se myös muutti ajatukset. Minä en tule ottamaan sitä riskiä, että kuolen anestesiaan tissien vuoksi. Ymmärrän hyvin naisia, jotka valitsevat leikkauksen ja uskon että se voi todella olla ratkaisu omaan oloon.
Olet idiootti. On säälittävää yrittää korjata vajaata itsetuntoa ulkoisilla tekijöillä, varsinkin silikoneilla. Silikonin hankkijoista heitetäänkin sitten loppuelämä herjaa ainakin omassa tuttavapiirissäni (ja selän takana).
Isot tissit eivät paranna suihinottotaitojasi.