Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan itsetuntoni kuntoon ilman silareita?

Vierailija
09.06.2015 |

Olen siis säästänyt ylppäreistäni asti rahaa silareihin, olen nostanut tätä varten kaikki mahdolliset opintolainat ja toki tehnyt töitäkin unelmani eteen.

Nyt mua on kuitenkin alkanut mietityttämään, että onko silareiden ottamisessa loppupeleissä mitään järkeä ja korjaako ne mun elämän?

Olen siis pitkä ja laiha nainen, jolle ei koskaan kasvanut tissejä, olen aina käyttänyt topattuja liivejä ja halunnut isommat tissit, nyt haave olisi toteutettavissa mutta olenko idiootti jos laitan monta tonnia tisseihin?

Rehellisiä vinkkejä ja mielipiteitä, mitä mä teen? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne silarit elämää korjaa, mutta tissit kyllä suurenevat. Jos siis ongelmasi on pienet tissit, niin siihen silarit auttavat.

Vierailija
2/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti, jos laitat monta tonnia tisseihin, eikä se korjaa sun loppuelämää mitenkään. Koska pian huomast ulkonäössäsi jotain muuta vikaa ja jollei sitä vielä ole, sitä tulee kyllä.

tässä hyvä, loppuelämän todella pelastava neuvo: panosta jonkin sellaisen ominaisuutesi kehittämiseen, joka ei katoa vaan pikemminkin lisääntyy iän kasvaessa ja ajan kuluessa. Vaikka viisauteen, mielenrauhaan, taiteeseeen, harrastukseen, henkiseen kasvuus, opintoihin, ammattitaitoon, todelliseen rakkauteen, kokemuksiin tai vastaavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä. Mulla oli hädin tuskin aa ja nyt en enää edes mieti tissejä :)

Vierailija
5/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli jonkinlainen epäröintivaihe. Mutta otin silti, koska olin haaveillut tosi kauan isommista tisseistä.

Vierailija
6/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiti miehen jolla on fetissi tissittömiin naisiin

Vierailija
7/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Vierailija
8/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihalla pieni rintaisella silarit ei varmasti näytä hyvälle kuin vaatteet päällä.
miten vanha olet? Oletko ajatellut sitä että silarit pitää vaihtaa määräajoin,arpia tulee,rahaa menee.
miten pienet ne sun tissit on?
t.mies

Vierailija
9/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pienet rinnat. Olen monesti miettinyt silareiden hankkimista, mutta tullut nyt siihen tulokseen, että ei ne isot tissit ole kaikkein tärkeä asia maailmassa. Seurustelun alkuvaiheessa miesystäväni heitti aina poikakavereittensa kanssa "läppää", kuinka iso tissiset naiset ovat niin viehättäviä ja ihania. Se lisäsi omia itsetunto paineita. Pitkän aikaan en halunnut olla ilman liivejä miesystäväni seurassa, mutta keräsin rohkeuteni ja näyttäydyin alasti. Kuulen kehuja edelleen jokapäivä kuinka kaunis olen ja juuri täydellinen hänelle. Kaunis nainen on omaitsensä ja kantaa omaa kroppaansa ylväästi, juuri sellaisena kuin se on. Ihan turhaa rahan haaskausta. Kun oppii hyväksymään pienet rinnat, saattaa jopa itsekin alkaa tykätä niistä. Tottakai välillä ärsyttää, varsinkin kesäaikaan, pukeutueessani johonki vöhän paljastavempaan paitaan - siihenkin on onneksi ratkaisu vähän topatuimmilla liiveillä ;) ! Ei kannata hankkia silareita !

Vierailija
10/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, kunnes lihoin kilpirauhasen vajaatoiminnan takia norsun kokoiseksi. Oli varmaan ihan hyvä opetus mulle, kun olin aika pinnallinen pissis.

Vierailija
11/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rakentaa itsetuntoa tissien varaan.
Mieti jos leikkaus vaikka epäonnistuu ja joudut elämään epämuodostuneen rintakehän kanssa?
Jos syöpä vie rintasi?
Mitäs sitten, teet itsemurhan vai?
Taitoa on löytää onnellisuus vallitsevissa olosuhteissa.

Vierailija
12/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus.
Muista että uusintaleikkaus tulee kyseeseen 5-10v välein.
Muista että asetat itsesi joka kerralla vapaaehtoisesti hengenvaaraan anestesian muodossa.

Vierailija
13/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ninety-eight percent of women undergoing breast augmentation surgery say the results met or exceeded their expectations, according to a prospective outcome study published in the May issue of Plastic and Reconstructive Surgery®, the official medical journal of the American Society of Plastic Surgeons (ASPS). [...]

Eighty-five percent of women rated their new breast size "just right." Thirteen percent would have preferred a larger size and less than two percent a smaller size. Only one percent expressed dissatisfaction with their scars, which were usually located in the crease under the breast. Seventy-five percent of women rated their breast firmness "just right." When asked to rate the result, over half of the patients gave it a perfect 10 on a scale of 1 to 10. Almost all patients (98 percent) reported that the results met or exceeded their expectations.

Increased Self-Esteem and Other Psychological Benefits
Nearly 40 percent of the women surveyed experienced at least temporary nipple numbness after surgery. Persistent numbness was reported by only two percent. The complication rate reported by patients was 10 percent. When asked about psychological effects, 92 percent of women reported improved self-esteem after breast augmentation and 64 percent reported an improved quality of life. Before surgery, the majority of women (86 percent) were self-conscious about their breasts. After surgery, only 13 percent were self-conscious about them."

http://www.plasticsurgery.org/news/2013-archives/breast-augmentation-patients-report-high-satisfaction-rates.html

Vierailija
14/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Keira Knightly on pärjännyt mainiosti pienillä tisseillä. Itsetunto tulee sisältä päin eikä sitä kannata yrittää tuollaisilla asioilla tavoitella.

Sinuna odottaisin muutaman vuoden. Kun löydät rakastavan kumppanin, saat lapsia ja oikeaa sisältöä elämääsi esim. töistä, tuollaiset asiat unohtuu helposti.

Vierailija
15/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun pitäisi saada itsetunto kuntoon parilla kumipallolla jotka luokitellaan ongelmajätteeksi??? Ja vielä MAKSAA siitä kova hinta että semmoiset asennetaan terveeseen kehoon??! :o

Vierailija
16/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä katse tekee naisesta paljon kauniimman kuin silarit.

Vierailija
17/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat out, pylly on in.

Vierailija
18/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat fiksumpia kuin naiset ja minun on todella vaikea myöntää tämä tosiasia naisena, mutta kun naiset ovat niin tyhmiä että hankkivat implantit rintoihin jos mies haluaa tai jos hän kuvittelee että mies haluaa, mutta kukaan mies ei koskaan laitattaisi roikkupalleihinsa implantteja naisen takia terhakoittaakseen ja suurentaakseen niitä naisen silmälle sopiviksi. Ei ikipäivänä! :D

Vierailija
19/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota silikoneja! Korosta muita puolia vartalossasi. Treenaa, jotta esim. peppu korostuu. Henkinen kauneus ja tasapaino tekee naisesta seksikkään!

Vierailija
20/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen pienistä rinnoista!! Minulla on suuret ja kuulen niistä kokoajan huomautuksia, rintaliivejä ja bikineitä on niin vaikea löytää, en pysty juoksemaan ilman että pidän niistä kiinni , kun sataa niin pisarat jäävät vain rintojeni päälle, en voi maata mahaltaan