Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirista vapaa asuinalue?

Vierailija
02.02.2022 |

Onko tällaista olemassakaan enää? Sanotaan vaikka Suomen 10 suurinta kaupunkia, voitko suositella kaupungistasi koirista vapaata asuinaluetta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkoti. 

Vierailija
2/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä tätä nykyistä koira villitystä ollenkaan. Ei riitä edes yksi vaan kaksi tai jopa kolme koiraa pienissä kerrostalo asunnoissa.

Vierailija
4/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsissa ei kuulemma vielä oo. Ei muutaku sinne vaan.

Vierailija
5/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tätä pelkäsinkin, ettei tällaista enää ole. En vain jaksa enää koiria. Naapurin rakki haukkuu aamusta iltaan. Sen lisäksi hanget on keltaisena ja ruskeana, kun se koira täytyy viedä tarpeilleen asvaltille.

Vierailija
6/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis kun olis idiooteista koiranomistajista vapaa asuinalue.

"Eihän MEIDÄN musti..." 🙄

Vierailija
7/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jätkäsaari kun siellä ei oo niin hyviä puistoja. Tai ainakin mun koirattomat tutut asuu siellä.

Kantsii mennä kävelüylle ni huomaat.

Vierailija
8/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koiraihminen jolla tosin just nyt ei oo dogia. En jaluais asuu lauttasaaressa jossa kaikki änkeytyy koirineen ulkoilemaan ja kompastuu hihnoihin jne.

Vierailija
9/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonkin konservatiiviseen m u s l i m i maahan. Näissä kulttuureissa ei koiria sallita lemmikkinä koska ovat h a r a m.

Vierailija
10/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tätä pelkäsinkin, ettei tällaista enää ole. En vain jaksa enää koiria. Naapurin rakki haukkuu aamusta iltaan. Sen lisäksi hanget on keltaisena ja ruskeana, kun se koira täytyy viedä tarpeilleen asvaltille.

Onko se keltainen hanki siinä nurmikon päällä sitten parempi?

Vierailija
11/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jätkäsaari kun siellä ei oo niin hyviä puistoja. Tai ainakin mun koirattomat tutut asuu siellä.

Kantsii mennä kävelüylle ni huomaat.

Missään ei ole koirabuumi näkyny niin kuin jätkäsaaressa. Paljon lapsiperheitä = paljon koiria.

Vierailija
12/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se keltainen hanki siinä nurmikon päällä sitten parempi?

No siksi kyselen koirista vapaata asuinaluetta, etten joutuisi enää kävelemään kaduilla, joille rakit on pitänyt kusettaa. En edes ymmärrä miksi me voidaan sakottaa ihmistä tarpeiden tekemisestä kadulle, mutta koira saa tehdä tarpeensa mihin lystää.

Kauniit valkoiset hanget takaisin, ennen niitä oli.

Vierailija
13/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on kyllä tosi paljon nykyään. Itsellänikin on. Menet minne hyvänsä, niin siellä on koiria. Ennen sai lenkkeillä väljemmin. Koirapuistoissa ruuhkaa jne.

Joku allergiatalo ehkä ainoa koiraton, jos yhtiökokouksessa on sellaista päätetty.

Vierailija
14/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko tehdä rajauksia, että jollekin asuinalueelle ei saa ottaa koiraa? Tai vaikka kaupungin asuinalueista 50% pitää olla koiravapaita?

Vierailija
15/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa pitäisi olla koirien pito kielletty.

Vierailija
16/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
17/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miksei tähän voi vastata vaan tarvitsee alapeukuttaa. Miksi kerrostaloissa koirien pitäminen pitäisi olla kielletty? Siellähän ne voivat usein paljon paremmin kuin jossain ulkohäkissä taajamassa räksyttämässä kaikille ohikulkijoille, josta eivät ikinä pääse edes lenkille.

Vierailija
18/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko tehdä rajauksia, että jollekin asuinalueelle ei saa ottaa koiraa? Tai vaikka kaupungin asuinalueista 50% pitää olla koiravapaita?

Lapsivapaa alue minulle, kiitos. 

Vierailija
19/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai myös hyvätapaisten koirien? Mikäs logiikka siinä on.

Vierailija
20/39 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsivapaa alue minulle, kiitos. 

Lapset ei sentään kuseskele ja pasko pitkin puistoja. Pidän koiristakin mutta tuo jätös ongelma ottaa kyllä päähän.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi