Mitä hyviä puolia on elää miehenä?
Kommentit (64)
Meinasin vastata mutta 1# ehti jo.
Yasmin Lee. Vain mies ymmärtää tämän.
Helpompi kusta ulkona. Ja talvella voi vaikka kusta hankeen nimikirjaimensa.
Voi istua aina ja kaikkialla jalat levällään eikä kukaan pidä sitä miehelle sopimattomana.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies mutta en silti ymmärtänyt?
Vakaa mieli ympäri vuoden. Ei koe toisia miehiä uhaksi ulkonäön takia. Voi pissata missä vain seisaallaan. Olut maistuu aina hyvälle. Sairastuu vakavasti ja oireet sen mukaiset mutta sairaus kestää lyhyen aikaa. Jaksaa tehdä kaikenlaista, mikään ei tunnu painavalta tai vaikealta. Ei tarvitse liittoutua toisen miehen kanssa kolmatta vastaan jatkuvasti ollakseen kiusaamiselta turvassa itse.
- Helpompi pissata
- En keksi muuta…
Ulkonäöllisiä puutteita voi paikata muilla avuilla.
Jos hiuksia lipsahtaa leikatessa liikaa, ei haittaa, kohta on taas sama. Voi maata velttona sängyllä ja sohvalla X asennossa, eikä kukaan pidä sitä outona, miehet ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin just kuinka joku oli kussut hankeen sydämen. Taisi ukko olla lemmekkäällä tuulella 😂
Voima on ylivoimaa. Testosteroni lisää kilpailuviettiä, mikä auttaa menestymään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies mutta en silti ymmärtänyt?
Varmaan joku transsu taas. Niitä mainostetaan joka ketjussa nykyään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin just kuinka joku oli kussut hankeen sydämen. Taisi ukko olla lemmekkäällä tuulella 😂
Kaunista. Oma bravuurini on Suomen kartan kuseminen
Jos pidät yksinolosta niin sitä kyllä piisaa, ei tule naiset norkoilemaan .
Voi sekä panna että olla pantavana kun löytyy sekä reikä että uloke.
Ei tarvitse pilata ihoa kaiken maailman tököttimillä
Vierailija kirjoitti:
Vakaa mieli ympäri vuoden. Ei koe toisia miehiä uhaksi ulkonäön takia. Voi pissata missä vain seisaallaan. Olut maistuu aina hyvälle. Sairastuu vakavasti ja oireet sen mukaiset mutta sairaus kestää lyhyen aikaa. Jaksaa tehdä kaikenlaista, mikään ei tunnu painavalta tai vaikealta. Ei tarvitse liittoutua toisen miehen kanssa kolmatta vastaan jatkuvasti ollakseen kiusaamiselta turvassa itse.
Vai ei koe toisia miehiä uhkaksi ulkonäön takia!
Tyhmä väite. Miehet nimenomaan kokevat toisten miesten omasta poikkeavan ulkonäön uhkaksi. Esimerkiksi jos on erilainen ihonväri tai pukeutuu liian naismaisesti tai liian tyylikkäästi, niin miehen niskakarvat nousevat pystyyn.
Ei menkkoja