Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun en osaa tehdä käsillä mitään hienoa.

Lahjaton
02.02.2022 |

Harmittaa, kun toiset tekevät hienoja käsitöitä, tai remontti töitä, tapetoivat, leipovat kauniita kakkuja, leivoksia yms.
Päässä pyörisi vaikka ja mitä ideoita pikku remontteihin, tee se itse asioihin, kakuista saan maistuvia, leipomusten maku saa lähes aina kehuja useammaltakin ihmiseltä.

Mutta. Kaikki mitä teen, on äärettömän RUMAA. On kyse sitten leivoksista tai käsitöistä/puutöistä. Kertonee jotain siitä, että kun mä leivon, ja itse koristelen, mies aina nauraa kuinka rumia niistä tulee. Joten nyt on mennyt niin, että mies on hoitanut koristelut. En ymmärrä, miten en saa käsistäni yhtään vakaampia.

Päässä on ajatuksia miltä haluaisin saada kaiken näyttämään, mutta kun jotain teen, ei se esteettisesti onnistu. Ja harjoiteltu on. Intoa olisi tehdä, mutta ärsyttää. Vinkkejä, niksejä, tai vertaistuksea? Alkaa vaan masentaa, kun somessa näkee kaikkien muiden tekevän niin täydellisiä juttuja...

Eikai tällä aloituksella ollut muuta tarkoitusta, kuin vain purkaa omaa harmitustani. Kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi?

Vierailija
2/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia! Sanot vaan, että ne on sun mielestä hienoja just silleen kuin ne on. Käsityön jälki saa näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia! Sanot vaan, että ne on sun mielestä hienoja just silleen kuin ne on. Käsityön jälki saa näkyä.

Niin, kaikki rötöstykset on nykyään artesaania.

Vierailija
4/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee jotain hienomotoriikkaharjoituksia. Tue käsivartesi paremmin, ilmassa ilman tukea ne kyllä eivät tee vakaata jälkeä varmaan kellään.

Vierailija
5/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostavat kunnon "käsitöitä" paljon enemmän kuin mitään maalauksia tai saviruukkuja. Hellä, mutta päättäväinen ote ja vaihteleva tempo, niin kyllä kuulet kiitosta.

Vierailija
6/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa ei kannata ainakaan itseään masentaa. Tärkeintä on että teet niitä asioita, mistä tykkäät, ja millä koet voivasi toteuttaa itseäsi. Rumin kakku on usein herkullisin, ja paljon on myös sellaista puuhastelua, jossa pärjää ja saa upeita lopputuloksia ilman vakaita käsiä, kuten vaikkapa puutarhanhoito.

Vierailija
7/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostavat kunnon "käsitöitä" paljon enemmän kuin mitään maalauksia tai saviruukkuja. Hellä, mutta päättäväinen ote ja vaihteleva tempo, niin kyllä kuulet kiitosta.

Voisit aloittaa ihan oman keskustelun siitä, mitä miehet arvostavat. Täällä puhutaan nyt niistä asioista, mitä ap haluaa harrastaa.

Vierailija
8/8 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Esimerkiksi hyväntekeväisyyteen on paljon ideoita, mutta ei taitoja toteuttaa. Osaan sentään kutoa/neuloa  - valitse oman murteesi sana - yksivärisiä ja raidallisia lapasia, pipoja ja sukkia, mutta ompelussa, askaretelussa, piirtämisessä tms. olen ihan käsi. Mulla olis jopa yritysideaa, kun osaisin piirtää. Ei olisi mikään taiteilija, mutta tarvitsisi sellaista perustaitoa että osaisi piirtää yksinkertaisia kuvia. Haaveammattini olisi ollut arkkitehti, mutta ei minulla ole visuaalista silmää eikä taitoa piirtää mitään julkisivuja. Pohjakuvia on koneella vielä helppo tehdä, mutta julkisivut ja leikkaukset yms. vaativat jo taitoa.