Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset käyvät ruokakaupassa ja apteekissa korona-aikana eivätkä tilaa ruokia tai lääkkeitä kotiinkuljetuksella?

Vierailija
02.02.2022 |

Niin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nähdä ne naiset holvikaaren alla

Vierailija
22/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan käydä kaupassa itse ja valikoida esim hedelmät ja vihannekset itse. Tehdä heräteostoksia. Eikä sitäpaitsi taida koko asia sulle kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan käydä, ei siihen tarvita sen enempää. Eikä täällä mitään kotiinkuljetuksia olisikaan.

Vierailija
24/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Nyt on rokotteet ja rajoitteet on muutenkin vähenemään päin. Pitää yrittää elää edes jollain tavalla normaaliin tapaan, tietenkin järkevästi ajatellen. Lisäksi markkinoilla on hyviä suojavälineitä, kuten ffp2- ja ffp3-hengityssuojaimet.

Ja sitä paitsi, ruokaostosten tilaaminen kotiin ei ihan kaikkialla onnistu. Kaikilla paikkakunnilla ei ole tällaista palvelua tarjolla.

Kukaan ei pakota asumaan maalla. Muuta Stadiin tai edes Manseen, landepaukku.

Millainen idari asuu korona-aikana kaupungissa???

Vierailija
25/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka tapauksessa töissä sairaalassa ja työmatkat linja-autolla. Paluumatkalla käyn ruokakaupassa ja apteekissa jos tarvetta tai vaikka kampaajalla. Olen elänyt koko korona-ajan niin vapaasti kuin olen pystynyt. 

Vierailija
26/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta alla ja maski naamalla, riski tartuntaa on pieni, ja kiva nähdä edes jossain ihmisiä. Työ etänä ja asun yksin. Lisäksi haluan valita itse omat vihannekseni ja hedelmäni. Kilometrin kauppamatka suuntaansa on pieni päiväkävely myös.

Vierailija
27/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet vuodesta toiseen yhtä pölijä?

Vierailija
28/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmesti rokotettu ja olen käyttänyt maskia ja käsidesiä jokaiselle kauppareissulla koko korona-ajan ja noudattanut turvavälejä. Kaksi lähintä ruokakauppaa (S-Market ja K-Market) ovat vain 5 minuutin kävelymatkan päässä ja 15 minuutin kävelymatkan päässä löytyy K-Citymarket ja Sokoksen yhteydessä oleva S-Market. Lisäksi minusta mukava käydä ruokakaupassa ja valita omakätisesti juuri ne tuotteet, joissa parasta ennen päivämäärä on mahdollisimman kaukana. Ostan mielummin kerralla paljon tavaraa kuin ramppaisin kaupassa jonkin yksittäinen maitopurkin tai jäätelölitran takia.

Vierailija
29/29 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Nyt on rokotteet ja rajoitteet on muutenkin vähenemään päin. Pitää yrittää elää edes jollain tavalla normaaliin tapaan, tietenkin järkevästi ajatellen. Lisäksi markkinoilla on hyviä suojavälineitä, kuten ffp2- ja ffp3-hengityssuojaimet.

Ja sitä paitsi, ruokaostosten tilaaminen kotiin ei ihan kaikkialla onnistu. Kaikilla paikkakunnilla ei ole tällaista palvelua tarjolla.

Kukaan ei pakota asumaan maalla. Muuta Stadiin tai edes Manseen, landepaukku.

En mistään hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän