Miksi ihmiset käyvät ruokakaupassa ja apteekissa korona-aikana eivätkä tilaa ruokia tai lääkkeitä kotiinkuljetuksella?
Kommentit (29)
Haluan käydä kaupassa itse ja valikoida esim hedelmät ja vihannekset itse. Tehdä heräteostoksia. Eikä sitäpaitsi taida koko asia sulle kuulua.
Koska haluan käydä, ei siihen tarvita sen enempää. Eikä täällä mitään kotiinkuljetuksia olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Nyt on rokotteet ja rajoitteet on muutenkin vähenemään päin. Pitää yrittää elää edes jollain tavalla normaaliin tapaan, tietenkin järkevästi ajatellen. Lisäksi markkinoilla on hyviä suojavälineitä, kuten ffp2- ja ffp3-hengityssuojaimet.
Ja sitä paitsi, ruokaostosten tilaaminen kotiin ei ihan kaikkialla onnistu. Kaikilla paikkakunnilla ei ole tällaista palvelua tarjolla.
Kukaan ei pakota asumaan maalla. Muuta Stadiin tai edes Manseen, landepaukku.
Millainen idari asuu korona-aikana kaupungissa???
Käyn joka tapauksessa töissä sairaalassa ja työmatkat linja-autolla. Paluumatkalla käyn ruokakaupassa ja apteekissa jos tarvetta tai vaikka kampaajalla. Olen elänyt koko korona-ajan niin vapaasti kuin olen pystynyt.
Kolme rokotusta alla ja maski naamalla, riski tartuntaa on pieni, ja kiva nähdä edes jossain ihmisiä. Työ etänä ja asun yksin. Lisäksi haluan valita itse omat vihannekseni ja hedelmäni. Kilometrin kauppamatka suuntaansa on pieni päiväkävely myös.
Miksi sinä olet vuodesta toiseen yhtä pölijä?
Olen kolmesti rokotettu ja olen käyttänyt maskia ja käsidesiä jokaiselle kauppareissulla koko korona-ajan ja noudattanut turvavälejä. Kaksi lähintä ruokakauppaa (S-Market ja K-Market) ovat vain 5 minuutin kävelymatkan päässä ja 15 minuutin kävelymatkan päässä löytyy K-Citymarket ja Sokoksen yhteydessä oleva S-Market. Lisäksi minusta mukava käydä ruokakaupassa ja valita omakätisesti juuri ne tuotteet, joissa parasta ennen päivämäärä on mahdollisimman kaukana. Ostan mielummin kerralla paljon tavaraa kuin ramppaisin kaupassa jonkin yksittäinen maitopurkin tai jäätelölitran takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Nyt on rokotteet ja rajoitteet on muutenkin vähenemään päin. Pitää yrittää elää edes jollain tavalla normaaliin tapaan, tietenkin järkevästi ajatellen. Lisäksi markkinoilla on hyviä suojavälineitä, kuten ffp2- ja ffp3-hengityssuojaimet.
Ja sitä paitsi, ruokaostosten tilaaminen kotiin ei ihan kaikkialla onnistu. Kaikilla paikkakunnilla ei ole tällaista palvelua tarjolla.
Kukaan ei pakota asumaan maalla. Muuta Stadiin tai edes Manseen, landepaukku.
En mistään hinnasta.
Pitää nähdä ne naiset holvikaaren alla