Puhetta pizzasta
Eikö oikeasti täällä muille tule pizzan syönnin jälkeen masentava fiilis? Reallyyyy??!! Hyvä ja raikas ruoka piristää ja syönnin jälkeen on hyvä fiilis, kun nälkä on poissa ikman ähkyä. Mutta pizza on masentava rasvalätty jonka syömisen jälkeen on vain surkea fiilis.
Ja olen tosissani joten älkää jaksako huudella provoa.
Kommentit (21)
Söin tänään pizzan ja vieläkin on iloinen mieli. :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:44"]
Söin tänään pizzan ja vieläkin on iloinen mieli. :)
[/quote]
Minulla on huomiseksi pizzatarpeet, huomenna siis luultavasti on iloinen mieli :)
No kyllä mua aina kaduttaa, kun tulee "sorruttua" pizzaan
Jos huomenna olis terve, niin vois käydä kaupasta ostamassa fetajuustoa ja sipulia ja tehdä pitsaa. Kaapissa olis jauhelihaa ja pekonia ja ananasta. :)
Miksi teet pizzasta masentavan rasvalätyn?
No älä syö niin paskoja pizzoja. Hyvissä pizzoissa on muutakin kuin rasvaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:10"]Miksi teet pizzasta masentavan rasvalätyn?
[/quote]
Logiikka :D Ihminen, joka inhoaa pizzan syönnin jälkeistä fiilistä TEKEEKIN varmaan ihan hirveästi pizzaa itse. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:12"]No älä syö niin paskoja pizzoja. Hyvissä pizzoissa on muutakin kuin rasvaa.
[/quote]
Niin, ja pohja on jauhoja. Yök. Juu ja sityen on erikseen ne överiksi menevät "terveyspizzat" joissa ei ole mitään pizzaan viittaavaakaan ja ne ovat kuvottavia nekin. Joku kukkakaalipohja ja mitä lie muuta paskaa XD
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:10"]Miksi teet pizzasta masentavan rasvalätyn? [/quote] Logiikka :D Ihminen, joka inhoaa pizzan syönnin jälkeistä fiilistä TEKEEKIN varmaan ihan hirveästi pizzaa itse. Ap
[/quote]
No kannattais niin ei tulis inhottavaa jälkifiilistä. Tuleeko morkkista muidenkin ruokien jälkeen? Onko jotain syömishäiriötaustaa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:10"]Miksi teet pizzasta masentavan rasvalätyn? [/quote] Logiikka :D Ihminen, joka inhoaa pizzan syönnin jälkeistä fiilistä TEKEEKIN varmaan ihan hirveästi pizzaa itse. Ap
[/quote]
No kannattais niin ei tulis inhottavaa jälkifiilistä. Tuleeko morkkista muidenkin ruokien jälkeen? Onko jotain syömishäiriötaustaa?
[/quote]
Ei ole diagnosoitu mitään. Ja riippuu vähän mistä roikkuu. Surkeaa fiilistä ja morkkista aiheuttavat pizzat, hampparit, kebab, ranskikset joskus...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
[/quote]
Kannattaisi tehdä niin voisi vaikka tykätäkin pizzasta. Missä muuten on pakko syödä pizzaa?
Niin ja vehnämössöleipiä en pysty syödä, yök.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:16"]
[/quote]
Kannattaisi tehdä niin voisi vaikka tykätäkin pizzasta. Missä muuten on pakko syödä pizzaa?
[/quote]
Jos lukisit vaikkapa ALOITUKSEN niin et ehkä kyselisi tyhmiä.
Jaa tää olikin vain jonkun syömishäiriöisen ulinaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:21"]Jaa tää olikin vain jonkun syömishäiriöisen ulinaa.
[/quote]
En ole syömishäiröinen tietääkseni, vaikka eipä minua haittaakaan olla, jos se ilmenee ällöttävien rasvajauhomössöruokien skippaamisena.
Ei tule koskaan. Ehkä sinulle tulee katumus. Sama kun söit karkkipussin kun piti ottaa vain pari karkkia.