Miksi tinder nainen antoi mulle pakit?
Kun kirjoitin että minä 10 vuotiaana jo päätin etten halua alkaa koskaan polttamaan tupakkaa ja sanoin että alkoholia olen viimeksi maistanut vuonna 2010.
Kommentit (22)
Nainen oli alkoholisti tupakoitsija
Vierailija kirjoitti:
Julistavat raivoraittiit 👎
Missä se julistus oli? Useimmat naiset kysyy tupakasta ja alkoholista. Oletan että nämä naiset ei halua tupruttelevaa juoppoa.
Ehkäpä oli niitä naisia, jotka tykkää viinistä. Monta kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi että joskus oli polttanut, mutta ei enää ole. Alkoholia sanoi käyttävänsä hyvin harvoin.
Joten minä tietenkin oletin sitten että voin täysin rehellisesti naiselle kertoa. Ei olisi pitänyt :(
Ap
Epäilen että nainen ajatteli että olen liian kiltti ja kunnollinen mies, josta löydy yhtään pahan pojan ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että nainen ajatteli että olen liian kiltti ja kunnollinen mies, josta löydy yhtään pahan pojan ominaisuuksia.
Tai nainen ajatteli, että olet fanaatikko paheiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi että joskus oli polttanut, mutta ei enää ole. Alkoholia sanoi käyttävänsä hyvin harvoin.
Joten minä tietenkin oletin sitten että voin täysin rehellisesti naiselle kertoa. Ei olisi pitänyt :(
Ap
Voi olla, että johtuu jostakin ihan muusta. Saattoi vaikka tavata toisen raittiin, josta piti enemmän.
Kaduttaa kovasti että en kirjoittanut vain lyhyesti että
en polta tupakkaa ja alkoholia käytän vain harvoin. Olisin muuten saattanut päästä treffeillekin.
Ei se välttämättä haitannut että et polta etkä juo. Itse olen lopettanut sekä tupakoinnin että alkoholin käytön jo ajat sitten, mutta jos mies ilmaisee itseään noin lapsellisesti niin olisin antanut pakit minäkin.
Sovi suoriltaan kylpylätreffit Puolassa. Nauti treffeistä! Kerrot vain bioboksissa saapuvasi spa:han ja hakevasi seuraa. Siinä se.
Tajusi että olet vauvapalstan ulisija.
No minkäs ikäisestä naisesta oli kyse? Paljastitko todennäköisesti valehdelleesi oman ikäsi, kun kerroit nauttineesi alkoholia viimeksi vuonna 2010 eli 12 vuotta sitten?
Siinähän tuli jo kaksi syytä ja saattoihan olla, että oli tähtikartat väärässä asennossa.
Tässä oli nainen taas sellainen rivien välistä lukija. Ei siitä ota kukaan selvää mitä hän nähnyt siellä rivien välissä.
Minä kyllä kiinnostuisin, harmi ettei olla mach.attu.
Näitä liikaa tissuttelevia tai ihan A-ongelmaisia sekä tupakoitsijoita on kyllä tullut vastaan.
Tervehenkinen ihminen ei ole nössö, vaan järkevä ja mielenkiintoinen.
Hyvä sä!
Oot outo.