Jes!! Aiotko mennä yökerhoon! Näin rajoitukset poistuvat
Heti yökerhoon laskiaisena. Kuka mukana? Rajoitukset poistuvat
https://terveydenmedia.fi/nain-rajoitukset-poistuvat-lue/
Kommentit (43)
Eikö ole hyvä vain että saat tartunnan tässä vaiheessa. Olet rokotettu. mitä väliä
Todellakin aion mennä yökerhoon panemaan kun rajoitteita ei ole.
Ehkä kesällä tai taas joulun alla. Yleensä eksyn niihin pari kertaa vuodessa toteamaan, että ei olisi taaskaan kannattanut. Kännisiä sönkkäämässä jotain käsittämätöntä ja horjahtelemassa tahmaisella lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin aion mennä yökerhoon panemaan kun rajoitteita ei ole.
Se on BORDELLI, ei yökerho.
Hopeakettu on uusi keski-ikä yökerhossa Sannan malliin.
Kohta taas jännitetään mistä maanosasta sitten uusi variantti saapuu ja taas game over.
En oo käynyt vuosiin, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei ole pakko tyhmäksi heittäytyä vaikka rajoitukset poistuukin.
Baarit ja yökerhot ei o mun juttu. Tykkään olla kotona ja mennä nukkumaan.
En pidä alkoholin hajusta enkä mausta. En siitä, miten se vaikuttaa ihmisiin. Kälätystä ja huutoa, kännistä kaatuilua. Ei ole kivaa ollenkaan.
Hyi helvetti. Onneks ei oo pakko mennä.
Oon jo yli-ikänen yökerhoihin mut ulkomailla ois kiva mennä johonki turistirysä baariin bailaan, viikoks.
N_50
Yökkärit pitäis kieltää epäterveellisenä asiana.
Siis mitähän vattua oikein. Oon luullut että tää on eläväisten ihmisten paikka, mutta täällä onkin mummoja. Ei ku joo... nää tekeytyy yli-ikäisiksi. Oikeestihan ne on niitä 30v av-yv-yh-mammoja jotka ei vaan pääse yökkäriin vaikka tekis mieli.
Tuskin yökerhoon, mutta pubiin ehkä ja keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin pahoillani asiakkaiden puolesta, jotka vielä maksavat siitä, että kittaavat hermomyrkkyä elimistöönsä. Toivon heille apua.
Jotkut taas ottaa myrkkypiikin ja digi id sirun.
Toivotko heillekin apua?
Kuka muuttikaan veden viiniksi. ?
Juurikin siksi alkoholipaikkoja vastaan on niin ihme rajoitukset.
Sarvipää on absolutisti.
Meen joo. En juo alkoholia muuten, kuin baarissa.
Ei tulis kuuloonkaan mennä näin aluksi. Siellä yrjö ja räkä lentää, kun extrovertit päästää paineitaan.