Jes!! Aiotko mennä yökerhoon! Näin rajoitukset poistuvat
Heti yökerhoon laskiaisena. Kuka mukana? Rajoitukset poistuvat
https://terveydenmedia.fi/nain-rajoitukset-poistuvat-lue/
Kommentit (43)
Jos luet jutun niin et höpäjä, ei tule mitään rokotepassia kun se on syrjään laitettu . Sitä kehitetään mutta ei oteta omikronin vuoksi nyt käyttöön. Älä levitä tissi-informaatiota.
En. Mutta kiva jos sinne on taas lupa mennä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44, joten noup.
Mä olen 60 ja taatusti menen nuorten pariin.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta kiva jos sinne on taas lupa mennä
Miten niin "jos"
Jaa-a. Veikkaan, että rajoitusten poistamisesta ei ehdi kulua edes kahta vuorokautta, kun joku jossain aivastaa kerran, Sanna hätääntyy ja kūsee housuihinsa, ja määrää kaiken uudelleensuljettavaksi ja neljännet rokotteet kaikille pakollisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos luet jutun niin et höpäjä, ei tule mitään rokotepassia kun se on syrjään laitettu . Sitä kehitetään mutta ei oteta omikronin vuoksi nyt käyttöön. Älä levitä tissi-informaatiota.
On noi päättäjät ennenkin luvanneet kaikkea ja lopputulos on ollut käänteinen.
Eiköhän yökerho konseptina ole aika kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija6 kirjoitti:
On noi päättäjät ennenkin luvanneet kaikkea ja lopputulos on ollut käänteinen.
Jep, eritoten silloin kun persulaiset olivat hallituksessa.
Jos löytyy enää yhtään yökerhoa, tainneet monet sulkea ovensa.
Olen hyvin pahoillani asiakkaiden puolesta, jotka vielä maksavat siitä, että kittaavat hermomyrkkyä elimistöönsä. Toivon heille apua.
Oon syrjäytyny kusisista yökerhoista jo
Abit pääsevät sopivasti viettämään lukulomaa baareissa.
Yökerho konseptina kuollut? Ei taatusti ole. Haloo ja helou samanaikaisesti daa.
Jos sinä olet syrjäytynyt tuosta yökerhoelämästä, niin taatusti ei ole ne, jotka (ikään katsomatta) haluavat juoda kivoja drinkkejä ja pistää jalalla koreasti kansainvälisten huippuhittien tahdissa värivalojen loisteessa. Se oli sitä kasarilla, ysärillä, nollarilla, ykkärillä ja nyt myös kakkarilla.
Sitä ennen tulee rokote passi ja syrjintä jatkuu.