Onko kukaan ollut töissä vakuutusalalla?
Olen ollut nyt kahdessa, ja molemmissa paikoissa olen kokenut, että työntekijöitä ei arvosteta, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Toisessa näissä lainmääräajat paukkuu kokoajan, on ollut myös iltapäivä lehdissä juttua. Työmäärä valtava ja jonotusajat pitkiä puhelimessa ja sitten asiakkaat haukkuu päälle, kun joutuvat jonottamaan 30 min. linjoilla ennen kuin joku ehtii vastaamaan, kannattaisi varmaan antaa palaute johtoryhmälle, että palkkaisivat lisää työntekijöitä. Resurssit aivan liian pienet. Kiitosta ei tule. Molemmat yhtiöt isoja tunnettuja mutta kaikki pielessä, toisessa yhtiössä jopa palkanmaksu takkuaa. Olen miettinyt, että menisin pienempään vakuutusyhtiöön (Turvaan) töihin mutta onko se sitten sitä samaa kakkaa mitä nyt on ollut kahdessa eri paikassa. Onko jollain kokemusta Turvasta työpaikkana? Todella pettynyt vakuutusyhtiöihin työpaikkana, jotkut useita viikkoja sairaslomalla koska henkisesti porukka ei jaksa työmäärää, ja selkänahan antamista, ei kiitosta, ei arvostusta ja asiakkaat haukkuu.
Kommentit (5)
Olen ollut ja olen edelleen. 2 eri yhtiöstä on kokemusta (eri kuin nuo sinun) ja työkavereillani on kokemusta noista sinun mainitsemista yhtiöistä. Samaa paskaa joka paikassa valitettavasti. Resurssit vedetty aivan kireelle. Organisaatiot ja johtajat vaihtuu jatkuvasti. Asiakaspalvelijana vakuutusalalla on tosi paskaa hommaa. Vähäisten resurssien takia ei pysty auttamaan asiakasta kuten haluis, jonot kasvaa ja sitten saa ite kuunnella haukut asiakkailta, kymmeniä kertoja päivässä. Mua on uhkailtu monin törkein tavoin, vaikka teen vain työtäni, enkä pysty vaikuttamaan vakuutusmaksujen /korvausten suuruuteen ym. koska niistä päättää ihan eri tahot kuin ne raukat jotka asiakaspalvelua hoitaa. Jos ei tarvii työskennellä asiakaspalvelussa, on vakuutusalalla ihan ok olla töissä, kuten missä tahansa muuallakin ja liksakin heti parempi kuin asiakaspalvelijana. Jos sulla on mitään mahkuja, hakeudu pois vakuutusalalta! Siihen on syynsä miksi vakuutusalan ammattilaiset kiertää yhtiöstä toiseen, kaikissa on olot yhtä huonot. Vain If:istä en ole pahemmin kuullut negatiivistä ja siellä ei ole jatkuvia yt:itäkään kuten muissa yhtiöissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ja olen edelleen. 2 eri yhtiöstä on kokemusta (eri kuin nuo sinun) ja työkavereillani on kokemusta noista sinun mainitsemista yhtiöistä. Samaa paskaa joka paikassa valitettavasti. Resurssit vedetty aivan kireelle. Organisaatiot ja johtajat vaihtuu jatkuvasti. Asiakaspalvelijana vakuutusalalla on tosi paskaa hommaa. Vähäisten resurssien takia ei pysty auttamaan asiakasta kuten haluis, jonot kasvaa ja sitten saa ite kuunnella haukut asiakkailta, kymmeniä kertoja päivässä. Mua on uhkailtu monin törkein tavoin, vaikka teen vain työtäni, enkä pysty vaikuttamaan vakuutusmaksujen /korvausten suuruuteen ym. koska niistä päättää ihan eri tahot kuin ne raukat jotka asiakaspalvelua hoitaa. Jos ei tarvii työskennellä asiakaspalvelussa, on vakuutusalalla ihan ok olla töissä, kuten missä tahansa muuallakin ja liksakin heti parempi kuin asiakaspalvelijana. Jos sulla on mitään mahkuja, hakeudu pois vakuutusalalta! Siihen on syynsä miksi vakuutusalan ammattilaiset kiertää yhtiöstä toiseen, kaikissa on olot yhtä huonot. Vain If:istä en ole pahemmin kuullut negatiivistä ja siellä ei ole jatkuvia yt:itäkään kuten muissa yhtiöissä.
Niin ja sitä vielä et oon ollut jo 20v vakuutusalalla, enkä oikeen löydä muuta työtä, koska en osaa mitään muuta. Osaamiseni ja kokemukseni on jo niin syvällä vakuutusalalla. Kannattaa siis vaihtaa alaa hyvissä ajoin jos suinkaan mahdollista!
Jumalan lain pappi on vastuussa alttarista, ettei alttaria tuhota tai että pappi toimittaisi sen sovituksen ja että se tulee polttouhriksi. Mutta jos maan päällä ei ole sadetta, ei puulla ole loppua, jos ei ole kompastuskiveä, on myös tapa tuhota viiniköynnöksen hedelmä (eli kohdun hedelmä), ts. . Jos et tiedä mitä olet tekemässä, sinua rangaistaan synneistäsi, sinua rangaistaan tuhat vuotta. Olet niin syvällä synnissä, että ulospääsyä ei ole muutoin, paitsi kaikkivaltiaan Herran armahduksen kautta.
Jumala ei ole rikas prostituutiossa. Jumala ei salli seksuaalisen häirinnän tapahtua, eikä hän salli sen tapahtua. Rikoslaki olettaa, että hänen seksikumppaninsa ovat naimisissa ja että hän on rikas mies.
Johtajat eivät halua luopua seksipalveluista. Jos kaikki kaksivuotiaat eivät harrasta seksiä tai unohda seksiä kyseisen ryhmän kanssa, he ovat joutuneet seksuaalisen väkivallan kohteeksi. Tämä on rikas. Sillä hän ei voi seisoa kansan edessä, koska hän ei ole maailmasta.
Kokeile Ifiä, maksaa ainakin parhaat palkat.