Miksi naiset pihtaavat treffailun alussa?
Ajatteletteko, että jos annatte ekoilla treffeillä, mies on sen jälkeen vain (|) :n perässä? Mies voi haluta seksiä ekoilla treffeillä JA olla kiinnostunut naisesta. Sabotoitte itseänne kun pihtaatte monet treffit.
M29
Kommentit (14)
Kyllä mies odottaa, jos on oikeasti kiinnostunut. En halua antaa jollekin urpolle, joka ei soita takaisin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:54"]
Kyllä mies odottaa, jos on oikeasti kiinnostunut. En halua antaa jollekin urpolle, joka ei soita takaisin.
[/quote]
Entäs ne kunnolliset miehet ketkä ovat kiinnostuneita, mutta eivät jaksa seurustella pihtarin kanssa?
Ehkä ap ei vain sellainen mies jonka kanssa naisella pikkuhousut kostuu. Ei kenenkään tarvitse säälistä ap:lle antaakaan, joten pistähän ap vähän yritystä peliin.
Pointti on useimmiten siinä, että me naiset ei olla halukkaita paneskelemaan ihan kenen tahansa kanssa ja milloin tahansa.
Pelkkä pareilla treffeilläkö käynti tekee miehestä haluttavan? Juu ei.
Kyllä ne naisetkin panevat sitten kun panettaa. Miehillä halu ilmaantuu paljon nopeammin, ensinäkemältä. Ei siinäkään mitään pahaa ole. Varmaan vähemmistössä nykyään ovat ne naiset jotka taktisista syistä lykkäävät paneskelua, vaikka mielensä tekee.
En halua harrastaa seksiä ihan vieraan miehen kanssa. Haluan ensin tutustua ja että tunteita kehittyy.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:54"]
[/quote]
Entäs ne kunnolliset miehet ketkä ovat kiinnostuneita, mutta eivät jaksa seurustella pihtarin kanssa?
[/quote]
No voi voi enpä menetä paljoa. En todellakaan pihtaa suhteessa...
KUKA VITTU TREFFAILEE JOS EI OLE RAKASTUNUT???!!!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:29"]KUKA VITTU TREFFAILEE JOS EI OLE RAKASTUNUT???!!!
[/quote]
Ja senkö aina tietää ekoilla parilla treffeillä?
Jaa a voisin ihan hyvin harrastaa seksiä ekoillakin treffeillä jos sattuisi osumaan kiva mies kohdalle. Useimmiten ekoilla treffellä jo pelkästään kahvilassa istuminen on hyvin vaivaannuttavaa niin saati sitten seksin harrastaminen...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:29"]KUKA VITTU TREFFAILEE JOS EI OLE RAKASTUNUT???!!! [/quote] Ja senkö aina tietää ekoilla parilla treffeillä?
[/quote]
Minä esimerkiksi tapailin siippaani puolen vuoden ajan, ennen kuin olin siinä määrin rakastunut, että olin valmis ryhtymään yksiavioiseen suhteeseen. Pidin toki siipastani jo heti ensitapaamisesta lähtien.
No ihme naisia on ap tapaillut. Tai sitten on itse kovin luotaantyöntävä.
Mutta entäs, kun kaikki meneekin perseellee.. Sovin miehen kanssa ihan puhtaasta seksisuhteesta, kun se nyt työkuvioiden ja muunkin takia olisi helpointa. Ja sitten on nähty seksin merkeissä, ensimmäisestä kerrasta alkaen..eli ei ole paljon ujosteltu, eikä pihdattu, ei puolin eikä toisin.
Nyt tuo mokoma on alkanut viestitellä ja kysellä yhtenään kuulumisa. Soittaakin ihan päivittäin ja kaikkea.. Eihän tämä nyt sovi seksisuhteeseen.
Pitääkö mun nyt jättää tuollanen mies, kun ei ymmärrä olla tunteilematta.. Pitää pitkään sylissään seksin jälkeen ja ei laskis pois ollenkaan.
Miten tässä näin kävi?? Eikö kenenkään voi enää luottaa???