Tulin just lääkkeellisestä keskeytyksestä
osastolta. Jouduin sen tekemään siellä, kun viikkoja yli 9. Tuntuu niin pahalta, vaikka tiedän ettei vaihtoehtoja ollut. Ihminen ei voi tuntea itseään huonommaksi ja arvottommaksi kuin minä nyt. Kai tästä joskus selviää, ehkä.
Kommentit (10)
Voimia ja jaksamista, joskus kahdesta huonosta vaihtoehdosta on vain valittava se vähemmän huono =(
Anna itsellesi anteeksi, olet arvokas ihminen.
olen 44-v ja ehäisy petti. Kolme lasta jo on ja juuri eronnut miehestä. Ei mitään mahdollisuutta pitää lasta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:10"]
olen 44-v ja ehäisy petti. Kolme lasta jo on ja juuri eronnut miehestä. Ei mitään mahdollisuutta pitää lasta.
[/quote] ehkäisy ei pettänyt vaan otatutin tarkoituksella kierukan pois n 39 v ja tulin raskaaksi 43 v ja maailman paras asia mitä mulle on tapahtunut ja niitä kivoja asioita jos ikäviäkin on sattunut elämän varrelle paljon.
Onhan Suomessa aina mahdollista pitää lapsi. Ei noin voi sanoa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:18"]
Onhan Suomessa aina mahdollista pitää lapsi. Ei noin voi sanoa.
[/quote]Jestas mitä naiviiutta. Onko se hyvä, että lapsi syntyy ei-toivottuna? Mihin kauhuskenaarioihin sitä voikaan päästä ajattelemalla asiaa eteenpäin. Moni lapsi olisi saanut jäädä syntymättä, kun miettii mitä kauheuksia ihminen voikaan saada aikaan. Oli sitten kyse huonoista geeneistä, puhtaasta pahuudesta tai vain huonoista, sairastuttavista elämän lähtökohdista. Lapsia haluavien kannattaisi pitää huolta jo maailmassa olevista hylätyistä ja koittaa taata heille hyvät ja rakastavat lähtökohdat elämään. Mutta... Kun eihän se ole 'oma'.
Eihän se tietenkään mikään läpihuutojuttu ole, mutta kyllä siitä selviää. Ja moralisoijat saavat kirjoitella mitä kirjoittelevat, eivät he tiedä sinun elämästäsi mitään.
Riemusta kiljuenko sieltä olisi pitänyt palata?