Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun oudot ruokatavat!

Vierailija
09.06.2015 |

Olen kohta 30-nainen ja tykkään ruoasta. Tykkään käydä aasialaisissa buffet-ravintoloissa ja syödä monta tuntia kerralla. Nyt just oon syömässä lounasta sellaisessa ja olen jo hakenut kolme kertaa sushia, sitten salaattia ja friteerattuja kanapaloja ja kalaa, ja nyt syön vokattuja kasviksia ja paistettua nuudelia. Otan vielä ainakin keittoa. Kahvi riittää jälkkäriksi. En syö tänään enää mitään ja huomennakin varmaan vaan yugurttia ja hedelmiä ja ehkä lämminkuppi-keiton illalla. Ylihuomenna syön ehkä salaatin ja hedelmän. Perjantaina voi sitten taas ahmia kunnolla buffet'ssa.
Laitan kyllä itsekin hyvää ruokaa ja tykkään käydä fine dining paikoissa silloin tällöin. Mutta kotonakin saatan syödä kolme isoa lautasellista ruokaa kerralla ja sitten en juuri mitään kolmeen päivään.
Mun mies ihmettelee mihin se kaikki ruoka menee! Olen 178 pitkä ja painan 62 kg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samanlainen kuin minä... Ei kauhean terveellistä. Joskus havahdun siihen että olen ahminut muutamankin päivän pitämättä sellaisia "vähäruokaisia päiviä" . En jotenkin tunne täyttä oloa mahassa. Se on kyllä melko huono juttu.

Vierailija
2/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Ihmiset ihmetteli että miten voi olla noin läpipasko, kun ei liho vaikka hänet nähtiin ahmimassa välillä valtavia aterioita. Minä tiesin kuitenkin totuuden: sitä ahmimista voi seurata lähes totaalisen syömättömyyden päiviä joten viikkotasolla kalorinsaanti ei ole iso. 

Itsellä valitettavasti niin päin, että myös ahmin, mutta ahmiminen jää päälle eli en pysty olemaan jatkamatta ahmimista seuraavina päivinä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan edes ajatellut syömistäni ahmimisena. Syön kunnes vatsa on täynnä ja sitten lopetan. Ja seuraavaan pariin päivään ei vaan ole nälkä, niin ei viitsi syödä. Mökillä mies tekee yleensä hyvää ruokaa joka päivä ja mä saatan syödä vaan pussin miniporkkanoita ja palan ruisleipää. Mut sitten kun tulee nälkä, niin olen syönyt kokonaisen grillatun kanan ja kulhollisen salaattia eilä miesparka saanut mitään! AP

Vierailija
4/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:23"]

Mä en ole koskaan edes ajatellut syömistäni ahmimisena. Syön kunnes vatsa on täynnä ja sitten lopetan. Ja seuraavaan pariin päivään ei vaan ole nälkä, niin ei viitsi syödä. Mökillä mies tekee yleensä hyvää ruokaa joka päivä ja mä saatan syödä vaan pussin miniporkkanoita ja palan ruisleipää. Mut sitten kun tulee nälkä, niin olen syönyt kokonaisen grillatun kanan ja kulhollisen salaattia eilä miesparka saanut mitään! AP

[/quote]

Tuo on kyllä hyvä että sulla toimii säätely, että kun kroppa on saanut energiaa paljon, se itse sanoo että nyt pariin päivään ei tarvi.

Mulla tosiaan menee niin päin, että jos syön erityisen tukevasti, niin on kauhea taistelu saada siitä pienennettyä annoksia. Jotenkin mulla nälkä vaan kasvaa mitä tukevammin syö, ja olen ollut viikkoja kierteissä jossa pitää syödä valtavia aterioita pikaruokaa että "nälkä lähtee". Jos yritän syödä normiterveellistä kotiruokaa, tulen vain vihaiseksi, kroppa vaatii mättöä ja paljon :( Tästä syystä olenkin ylipainoinen.

Vierailija
5/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa ei ole mitään omituista. Tuohan muistuttaa vähän sitä nykyään niin suosittua dieettiä, missä syödään viitenä päivänä ja paastotaan kahtena tai jotain. Mullekin on ihan luontevaa joinain päivinä syödä reilusti ja sitten olla hyvinkin pienellä määrällä seuraavina päivinä.

Vierailija
6/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:23"]Mä en ole koskaan edes ajatellut syömistäni ahmimisena. Syön kunnes vatsa on täynnä ja sitten lopetan. Ja seuraavaan pariin päivään ei vaan ole nälkä, niin ei viitsi syödä. Mökillä mies tekee yleensä hyvää ruokaa joka päivä ja mä saatan syödä vaan pussin miniporkkanoita ja palan ruisleipää. Mut sitten kun tulee nälkä, niin olen syönyt kokonaisen grillatun kanan ja kulhollisen salaattia eilä miesparka saanut mitään! AP
[/quote]

Toi on kyllä totta että seuraavaan pariin päivään ei ole nälkä yleensä. Ja tulee inhottava tunne kehoon jos syö normaalisti.

Vierailija
7/7 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yugurttia.
▲panDa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi