ne rumat, muinaisilta avainnauhoilta näyttävät hiuslenkit..
.. ovatko oikeasti hyviä? vai pelkkä muoti-ilmiö?
Kommentit (24)
Itse käytän aina! Mutta nimenomaan niitä aitoja invisible, vai mikä lie mitä myy parturit ja ainaki stocka ja Sokos. Ne h&m ja glitter versiot ei oo sama asia. Tämä venyy todella hyvin ja idea nimenomaan ostaa oman hiuksen värinen. Itselläni on tyvi tumma ja liukuna muuttuu vaaleaksi ja käytän sitä läpinäkyvää. Nuttura pysyy aivan sina hyvin ja ei valahda! Ja minulla Se ei ainakaan mihinkään nutturan seasta näy. En toki laittaisi esim tavallista ponnaria tehdessä tai lettiin, koska näyttäisi rumalta. Mutta käytän pääsääntöisesti nutturaa jos hiukset kiinni.
Ai, tällasiakin on... Mä leikkaan mun miehen rikkinäisten sukkien varsista itselleni hiuslenkit käyttööni... Vain jos lähden kylälle asioille, saatan laittaa vähän hienomman helmipunoslenkin.
Jos joskus on kaupungissa käyntiä, niin täytyypä muistaa katsella näitä kippuroita josko tohtisin ostaa yhden kokeeksi.
Hmm.. kuulostan siltä kuin eläisin jollain menneellä vuosikymmenellä :D
Ne on tosi hyviä. Pitkässäkin tukassa pysyy kieputusnuttura ja saa leviteltyä sen pöyheän ja runsaan näköiseksi, toisin kuin tavallisilla ponksuilla. Eivätkä rasita hiuksia. Niillä voi nukkuakin kun tekee nutturan ihan päälaelle. Suosittelen todella. Niillä tekee juhlakampauksenkin, päälle voi laittaa jotain koristeita.
Ne Iberon on ainakin ihan surkeita. Katkesivat alta aikayksikön.