Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisen kaljuuntuminen alkaa alle 30v?

Vierailija
14.07.2015 |

Oon tosi peloissani, ihan sama onko pinnallista vai ei mutta pelottaa että musta tulee kalju. Mun isän äidillä oli hiustenlähtöä ja kai oli suht kalju. Mun äidillä on taas hyvät hiukset vielä vanhanakin, samoin kaikilla naisilla hänen puoleltaan.

Nyt oon pari viikkoa haronut hiuksiani ja jokaisen kerran ku vedän käden hiusten läpi sieltä jää hiuksia sormiin. En oo värjännyt hiuksia kahteen kuukauteen, oon syönyt biotiinia nyt 2kk ajan muuten vaan. En ole raskaana/synnyttänyt. Stressiä ei ole, elän elämäni tasapainoisinta jaksoa. Urheilen, käytän alkoholia kohtuudella, syön monipuolisesti, elämä näyttää hyvältä.

Minkä ikäisenä naisten kaljuuntuminen yleensä alkaa? Voiko jo alle 30v olla kalju? Pelottaa ihan älyttömästi ja tirautin itkut jo :( Onko jollain henk koht kokemuksia tai lähipiiristä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan stressaa. Luultavasti hiustenlähtömääräsi on ihan normaali. Minulla harmaantuivat hiukset kauttaaltaan viime vuonna anemian ja kovan stressin takia, vaikka olen vasta kolmissakymmenissä. Kenelläkään suvussani ei ole tullut tukka harmaaksi kuin vasta viisikymppisenä. Värjääminen saattaa aiheuttaa kaljuuntumista, varsinkin tummien värien käyttö. Käy lääkärillä, jos hiustenlähtö huolettaa.

Vierailija
2/3 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vielä kaks viikkoa ja jos näyttää selkeästi ohentuneelta niin marssin yksityiselle. Pitäis olla miettimättä tätä asiaa, kun sit ainakin stressaa.. Muutenkin suht ohuet hiukset :( Kiitos tsempeistä! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidilläni alkoi hiukset lähteä siinä about 40v, samoin äidiltään.. Siskoni nyt 30v eikä ainakaan vielä ole raportoinut että olisi ongelmaa hiusten kanssa.. Päivä kerrallaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme