ne rumat, muinaisilta avainnauhoilta näyttävät hiuslenkit..
Kommentit (24)
Erittäin hyviä venyy, ei katko hiuksia, helppo tehdä nuttura ja hiukset eivät sotkeennu ympärille!
Rumia ovat, mutta olen itsekin harkinnut kun eivät kuulemma katko hiuksia.
Ainoita millä mulla pysyy nuttura ilman hirveitä pinnivirityksiä jotka kaivautuu aivoihin.
No en mä tiedä mutta ei ne nyt paljon maksakaan (kunhan ei osta mitään kampaamojen törkyhintaisia).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:08"]No en mä tiedä mutta ei ne nyt paljon maksakaan (kunhan ei osta mitään kampaamojen törkyhintaisia).
[/quote]
Joo mutta niissäkin on eroja. Ostin H&M:n ja ne oli tosi huonoja. Kauheen levee verrattuna esim.invisibobbleen, eikä ne palautunu takaisin juuri yhtään.
Siis ne jotka näyttää lankapuhelimen kierteiseltä langalta? Ne on kyllä susirumia. Minulla ei onneksi hiukset katkeile tavallisia hiuslenksuja käyttäessä ja nutturat pysyy (ei ole liukas hiuslaatu), joten ei onneksi tarvi käyttää noita :)
No just mainosten uhrina menin ostamaan paketin. Mulla on tosi paksut ja "liukkaat" hiukset, joten harvassa on oikeasti ne hiuslenkit, joilla ponnari pysyy koko päivän kuosissa. Tällä lyhyellä kokemuksellani voin sanoa, että ihan tuntuu toimivan. Mitään ponnaria ihmeellisempää en ole vielä kokeillut.
Mulla on painava tukka ja noilla puhelinjohtolenksuilla ponnari pysyy korkealla pitempään :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:08"]No en mä tiedä mutta ei ne nyt paljon maksakaan (kunhan ei osta mitään kampaamojen törkyhintaisia). [/quote] Joo mutta niissäkin on eroja. Ostin H&M:n ja ne oli tosi huonoja. Kauheen levee verrattuna esim.invisibobbleen, eikä ne palautunu takaisin juuri yhtään.
[/quote]
jaa, no mä ostin glitteristä ja ne on ainakin ollut hyviä vaikka ovatkin hinnaltaan murto-osan joistain muista.
Mutta eihän ne näy hiuksista ellei letti ole ihan ohut? Ideana on siis ostaa hiusten värinen jotta se ei näy. Eikä todellakaan kannata ostaa kalliilla sellaista 3kpl pakettia jostain Stokkalta tai Sokokselta vaan ihan vaikka marketista Iberon tms halpisversio. Mä tykkään niistä koska pysyvät paikallaan ja ponnarista tulee tuuheampi.
Ne on tosi hyviä. Minä en käytä niitä rumuuden takia päivisin, mutta kun en osaa hiukset auki, niin sidon pitkät hiukseni tuollaisella nutturalle päälaelle. Kuluttavat vähän hiuksia, siksi hyviä tuohon tarkoitukseen. Mutta näin nelikymppisenä jakkupukuakkana en kyllä töihin esimerkiksi laittaisi hiuksiani niillä kiinni ;) Mulla vielä jotain Ninjasta ostettuja kirkkaanpunaisia, joissa paksua se muovikierre.
Mulla on kans paksu ja liukas tukka, ja tykkään kyllä noista. Eikä ne värittömät ees näytä ulkonäöllisesti juur miltään. :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:19"]
Ne on tosi hyviä. Minä en käytä niitä rumuuden takia päivisin, mutta kun en osaa hiukset auki, niin sidon pitkät hiukseni tuollaisella nutturalle päälaelle. Kuluttavat vähän hiuksia, siksi hyviä tuohon tarkoitukseen. Mutta näin nelikymppisenä jakkupukuakkana en kyllä töihin esimerkiksi laittaisi hiuksiani niillä kiinni ;) Mulla vielä jotain Ninjasta ostettuja kirkkaanpunaisia, joissa paksua se muovikierre.
[/quote]
Piti sanoa että kun en osaa NUKKUA hiukset auki...
Sitä myös ihmettelen kun joku sanoo ettei ne näkyisi. Jos sellaista sentin paksuista punaista kierrenauhaa pistät ponnarin tai nutturan ympäri niin näkyy ja paljon.
itse ostin 6v tytölle Glitteristä pallokuvioisia, eivätkä ne niin rumia ole kuin pelkäsin :D tytöllä on pitkä, ohut tukka ja nuo kyllä asettuvat sekä pysyvät paremmin kuin tavalliset hiuslenkit!
nämä ovat varmasti se pakollinen, nolo muoti-ilmiö jota kauhistellaan kahdenkymmen vuoden päästä !
" minulla oli mustat ja pidin niitä luokkakuvassakin !
" joo itsellä oli kaiken värisiä.. huh niitä aikoja!"
Mä käytän niitä siks, että ponnarista tulee paljon tuuheampi, kun kumilenksulla tulee sellanen luiru. Mulla aika ohut ja karhea hius. Näyttää paljon paksummalta ponnari. Huippuja, vaikkakin rumia.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:38"]
Mä käytän niitä siks, että ponnarista tulee paljon tuuheampi, kun kumilenksulla tulee sellanen luiru. Mulla aika ohut ja karhea hius. Näyttää paljon paksummalta ponnari. Huippuja, vaikkakin rumia.
[/quote]
Miten te ihmiset saatte nuo tuuheuttamaan ponnaria? Täytyykö niitä hiuksia jotenkin pujotella sinne lenkuroiden väleihin vai miten? Mulla on tuollaisia, mutta yhtään paksummalta ei ponnari näytä niiden kanssa. Ei niitä hiuksia edes mene sinne kierteiden sisään ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:19"]Mutta eihän ne näy hiuksista ellei letti ole ihan ohut? Ideana on siis ostaa hiusten värinen jotta se ei näy. Eikä todellakaan kannata ostaa kalliilla sellaista 3kpl pakettia jostain Stokkalta tai Sokokselta vaan ihan vaikka marketista Iberon tms halpisversio. Mä tykkään niistä koska pysyvät paikallaan ja ponnarista tulee tuuheampi.
[/quote]
Ihmiset käsittäneet sen invisibobblen väärin. Nimi tulee siitä että lenkki ei jätä painamaan hiuksiin eli jos halua pitää hiuksia auki, niin ei näy että on ollut kiinni. Ei siitä etteikö tuote näy
Niissä on eroja. Joissain on "sauma" joka repii hiuksia.