Joko on joulutunnelmaa kohotettu ja lahjat ostettu
Meillä paistetaan just pipareita.
Lahjat on jo kääritty.
Kommentit (71)
Kävin Pandan suklaamyymälässä ostamassa muutaman kilon suklaata. Luen nyt romaaneja riippumatossa suklaata syöden. Tykkään tällaisesta joulusta. Mun joulu loppuu kun suklaatkin loppuu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:17"]Kävin Pandan suklaamyymälässä ostamassa muutaman kilon suklaata. Luen nyt romaaneja riippumatossa suklaata syöden. Tykkään tällaisesta joulusta. Mun joulu loppuu kun suklaatkin loppuu.
[/quote]
Eli ei koskaan? Suklaata voi aina ostaa lisää=joulu ainainen.
Vein työkavereille ja pomolle joululahjat. Nyt on onnellinen, mutta hieman haikea mieli. Täällä voin tunnustaa, että olen hieman surullinen kun en saanut itse yhtään lahjaa. En ole saanut yhtään joulukorttiakaan, vaikka itse lähetin kaikki 400 joulukorttia jo toukokuun lopussa. Mietin, että onko mulla enää ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit.
[/quote]
Ai hitsi, mietinkin mitä olen unohtanut. Ihanaa kun muistit. Vieläkö huomenna ehdin vai pitääkö vielä tänään mennä pääpostiin?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
[/quote] vakiovastaus kritiikkiin. On av-palstalla paljon oikeastikin hauskoja ihmisiä.
[/quote]
Kadehdit meidän lämpöistä joulutunnelmaa, myönnä pois!
[/quote] meilläkin on lapsia höpisemässä joten en.
Varoituksen sana. Vein viime kesänä joululahjat päiväkodin työntekijöille. Se oli elämäni suurin virhe, älkää te kokeilko tätä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit.
[/quote]
Ai hitsi, mietinkin mitä olen unohtanut. Ihanaa kun muistit. Vieläkö huomenna ehdin vai pitääkö vielä tänään mennä pääpostiin?
[/quote]
Sanotaan näin, että koskaan ei ole liian aikaista lähettää joulukortteja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
[/quote] vakiovastaus kritiikkiin. On av-palstalla paljon oikeastikin hauskoja ihmisiä.
[/quote]
Kadehdit meidän lämpöistä joulutunnelmaa, myönnä pois!
[/quote] meilläkin on lapsia höpisemässä joten en.
[/quote]
Sinä oot mahtava ihminen kun jaksat seurata keskustelua ja irvailla toisten vilpitöntä jouluiloa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:32"]Varoituksen sana. Vein viime kesänä joululahjat päiväkodin työntekijöille. Se oli elämäni suurin virhe, älkää te kokeilko tätä.
[/quote]
Minä olen se, joka vei joululahjat työpaikalle ja totta puhuen mullakaan ei mennyt kaikki sen jälkeen ihan suunnitelmien mukaan. Ei siitä sen enempää, mutta työtönnä olen nyt. Se hyvä puoli tässä on, että nyt voin täysin omistautua intohimolleni eli joulun valmisteluun, vuoden jokaisena päivänä, laulun sanojen mukaan. Olen onnellinen nyt kun elän täydesti arvojeni mukaan.
Mun rakkauteni joulua kohtaan on ihan hillitöntä. En oo tullu ajatelleeksi, että jossain vois mennä joku rajakin. Mut kiitos varoittavista esimerkeistänne. Haluun kuitenkin hoitaa asialliset asiat.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit.
[/quote]
[/quote]
Sun jouluhulluutes on vieny sulta ystävät ja työpaikan. Paree vaan herätä todellisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit.
[/quote]
[/quote]
Sun jouluhulluutes on vieny sulta ystävät ja työpaikan. Paree vaan herätä todellisuuteen.
[/quote]
Hupsis anteeksi, lainasin väärää viestiä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:25"]Vein työkavereille ja pomolle joululahjat. Nyt on onnellinen, mutta hieman haikea mieli. Täällä voin tunnustaa, että olen hieman surullinen kun en saanut itse yhtään lahjaa. En ole saanut yhtään joulukorttiakaan, vaikka itse lähetin kaikki 400 joulukorttia jo toukokuun lopussa. Mietin, että onko mulla enää ystäviä.
[/quote]
Sua tarkotin. Jouluhulluutes on vieny sulta ystävät ja työn. Joulua saa rakastaa, mutta elämässä on muutakin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"]Ai mä pukeuduin joulupukiksi ja ajattelin ilahduttaa naapuria ja soitin ovikelloa. Ei tosin avannut ovea, mutta itselleni tuli hyvä mieli.
[/quote]
Nyt istun pukkikuteissa sohvalla ja siemailen teetä. Sammutin kaikki valot ja laitoin tuikut tuikkimaan.
[/quote]
Kävin hakemassa äsken polkupyörällä lähikaupoista kaikki banaanilaatikot. Nyt päällystän niitä tonttulahjapaperilla. Ihan tässä tulee tippa silmään. Kohta meen takasin sohvalle istumaan ja katselen valmiita paketteja, jotka asettelen takan eteen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:48"]
Mistä te ostatte niitä kinkkuja? Meidän kaupassa niitä ei ollut yhtään, kuten mitään muutakaan joukuun liittyvää. Kummallista
[/quote]
Missä perämetsässä sinä oikein asut?!?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit. [/quote] Ai hitsi, mietinkin mitä olen unohtanut. Ihanaa kun muistit. Vieläkö huomenna ehdin vai pitääkö vielä tänään mennä pääpostiin? [/quote] Sanotaan näin, että koskaan ei ole liian aikaista lähettää joulukortteja.
[/quote]
Juuei. Punaisessa kuoressa voi laittaa jo vappuna.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:11"]Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit. [/quote] Ai hitsi, mietinkin mitä olen unohtanut. Ihanaa kun muistit. Vieläkö huomenna ehdin vai pitääkö vielä tänään mennä pääpostiin? [/quote] Sanotaan näin, että koskaan ei ole liian aikaista lähettää joulukortteja.
[/quote]
Juuei. Punaisessa kuoressa voi laittaa jo vappuna.
[/quote]
Mä koitin just viime vappuna sitä punaista kuorta, mutta kortit ei kuuemma löytäneet perille. Silti mulle itelleni tuli jotenkin älyttömän hyvä mieli. Se on kai pääasia. Olin ainakin yrittänyt olla hyvä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:48"]
Mistä te ostatte niitä kinkkuja? Meidän kaupassa niitä ei ollut yhtään, kuten mitään muutakaan joukuun liittyvää. Kummallista
[/quote]
Missä perämetsässä sinä oikein asut?!?
[/quote]
Ihan keskustassa kuule! Menepä ite omaan lähikauppaasi kokeilemaan ja tuu sitten uhoomaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"]Ai mä pukeuduin joulupukiksi ja ajattelin ilahduttaa naapuria ja soitin ovikelloa. Ei tosin avannut ovea, mutta itselleni tuli hyvä mieli.
[/quote]
Nyt istun pukkikuteissa sohvalla ja siemailen teetä. Sammutin kaikki valot ja laitoin tuikut tuikkimaan.
[/quote]
Kävin hakemassa äsken polkupyörällä lähikaupoista kaikki banaanilaatikot. Nyt päällystän niitä tonttulahjapaperilla. Ihan tässä tulee tippa silmään. Kohta meen takasin sohvalle istumaan ja katselen valmiita paketteja, jotka asettelen takan eteen.
[/quote]
Illalla poltat sitten koko höskän takassa?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
[/quote]
Kuten sinä?