Joko on joulutunnelmaa kohotettu ja lahjat ostettu
Meillä paistetaan just pipareita.
Lahjat on jo kääritty.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:35"]Oho siis jouluvalot. Oon vähän kännissä älkää välittäkö tosta viitoswsta ja kkysymysmerkistä. T. 2
[/quote]
Liikaa glögiä? :)
Tämän ketjun innoittamana täällä suunnitelmat täydessä vauhdissa.
Värjäämme hiukset jouluksi
- vihreät hiukset ja joulunpunaiset kulmakarvat
- joulunpunainen tukka, kulmien väri vielä avoinna
- kultaraidoitetut hiukset minulle, lapsilla nuo räväkämmät
Tänä jouluna päätettiin ettei tueta kulutushysteriaa ja osteta lahjoja. Lapset itkee tuolla nyt kun kerrottiin heille, mutta kiittävät aikuisina kun jätettiin heille puhdas tulevaisuus.
Mä kaivoin joylutunnelmaa nostattaakseni jouluvillapatani esiin. Siinä on joulupukkeja, lumiukkoja ja aitoja kulkusia.
Oon sairaslomalla ja oon koko päivän soittanu pianolla joululauluja.
Mä kävin hakkaamassa meille kuusen lenkkipolun varrelta kun kuusenmyyjiä ei näkyny missään.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
Ai mä pukeuduin joulupukiksi ja ajattelin ilahduttaa naapuria ja soitin ovikelloa. Ei tosin avannut ovea, mutta itselleni tuli hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
[/quote] vakiovastaus kritiikkiin. On av-palstalla paljon oikeastikin hauskoja ihmisiä.
Mitäs lahjoja veitte Joulupuu-keräykseen?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:58"]Ai mä pukeuduin joulupukiksi ja ajattelin ilahduttaa naapuria ja soitin ovikelloa. Ei tosin avannut ovea, mutta itselleni tuli hyvä mieli.
[/quote]
Nyt istun pukkikuteissa sohvalla ja siemailen teetä. Sammutin kaikki valot ja laitoin tuikut tuikkimaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:50"]Meillä aloitetaan jouluvalmistelut vasta juhannuksen jälkeen maanantaina.
[/quote]
Löperöä touhua jättää viimetippaan, syytä itseäsi jos tulee kiire:(
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:00"]Mitäs lahjoja veitte Joulupuu-keräykseen?
[/quote]
Ostin alennusmyynnistä kymmenen lasten ruohonleikkuria ja olisin vienyt keräykseen, mutta en löytänyt keräyspistettä. Vien sitten juhannuksen jälkeen.
Ah todellakin voisin hypätä tästä suoraan jouluun, kesälomaa mulla ei oo ja kaikki asiat muutenkin aivan sekaisin, osa ainakin on ratkennut jouluun mennessä
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]Mukahauskat av-mammat
[/quote]
Kateellinen!
[/quote] vakiovastaus kritiikkiin. On av-palstalla paljon oikeastikin hauskoja ihmisiä.
[/quote]
Kadehdit meidän lämpöistä joulutunnelmaa, myönnä pois!
Lähetin jo viime viikolla kaikki joulukortit.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:50"]Meillä aloitetaan jouluvalmistelut vasta juhannuksen jälkeen maanantaina.
[/quote]
Niin myöhään?!!