Lue keskustelun säännöt.
Sukulaisperhe ja yksinäisyys täällä kotikunnassa
02.02.2022 |
Taas nähtiin se kuinka ne joilla on perhe ja kaikki hyvin, eivät osaa ajatella miltä yksinäisestä tuntuu olla 24/7 yksin.
Tuntuu etten jaksa enää.
Sukua on täällä päin mutta hyvin vähän näen heitä.
Kommentit (4)
Voi jeesus mitä sössötystä nyt taas!
Jos itse on sietämätön, syy löytyy peilistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä sössötystä nyt taas!
Jos itse on sietämätön, syy löytyy peilistä.
Kuka on sietämätön?
Ap, mulla on han sama tilanne. Onneksi olen tottunut olemaan yksin.
Tylsäähän tämä on näin, mutta minkäs teet. Pakko sopeutua.
Selasta se on. Minullakin lapsen lapsi Tampere opiskelee 23v. Lopetti soittelun, Kun sopi treffit siskoni 76v. ja minun lähes 69v. kanssa .Vaihtoivat puhelin numerot kesä 2021,Kahvipöydässäni,mainostaen voivat soitella toisileenjne..Kumpikaan ei soita minulle!Siinä jutelivat kivaa voimme soitaa toisillemme,olinkin ulkopuolinen omassa kodissani!.Voi olla lapsen lapseni pitää minun tasoa alhaisena.Kun en edes ole F.B. Kuten sisareni. Sama minulla ei puolisoa kuten sisarellani ja ei taloudelisia mahdolisuuksia kaikeen, kuten sisarellani. Joten viis mummosta joka asuu yksin yksinäisenä.Sepä se. Yksinäisyys astui kuvaan kun ihmisiä paljon kuoli korona aika,mutta ei koronaan.Eli 16kpl.Ehä se on juuri täytyy olla näkyvä somessa, matkustella ja raha pussi iso:jotta on kaikki ulko kuori?Edestään lapsenlapseni nuori nainen kaiken löytää,minkä taakseen on jättänyt. Loukatuna,sydän rikki viime kesästä ,Olkoon ei tarvii tänne enää soitella.Pysyköö,siellä missä on pinta liitoa!