Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et laita astioita tiskikoneeseen työpaikallasi?

Vierailija
09.06.2015 |

Olen ollut eri toimistoissa töissä viimeiset 15v ja sitä ennen kaupoissa ja lastentarhoissa, ja joka paikassa suurin osa työntekijöistä jättää kahvimukinsa keittiön pöydälle siihen tiskikoneem viereen. Siihen jätetään eilisetkin likaiset, joten siitä ei ole kyse että säästettäisiin käyttöä varten.
Miksi niitä ei laiteta sinne koneeseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluu toimenkuvaan...

Vierailija
2/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan eväsrasiani ja haarukkani kotona kuten muutkin. Kokkaatko gurmee aterian työpaikallasi ja syöt kynttiläillallisen ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinun odotetaan työntävän mukit perseeseesi koska se on niin iso

Vierailija
4/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä laittaa sitten kaikki kerralla. Työn ergonomiaa näes. Tosi epätaloudellista jokaisen avata erikseen astianpesukone. 

Aina joku siivoushullu hoitaa muidenkin astiat ja saa siitä tyydytystä. Ainakin jäpätyksen muodossa. 

Vierailija
5/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku assari ne sinne laittaa. Olen liian hyväpalkkainen käyttääkseni aikaani tuollaiseen.

Mies

Vierailija
6/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja laittaa ne ainakin niissä toimistoissa, joissa minä olen ollut töissä. Joskus laitan joskus en, silloin en jos on kiire ja muutakin mielessä kun tiskit.

Vierailija
7/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kahvitauolla ja ruokatauoilla lymyilevä suuri läskivalas joka mutustelee toisten ruokia ja lukee apulehteä ja fantasioi Antti Tuiskusta kieli pitkällä toisten eväissä

Vierailija
8/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla yksi nainen, joka jättää astiat tiskialtaaseen ruokailun jälkeen. En siivoa hänen jälkiään, homehtukoon siinä ihan rauhassa.

Vierailija
9/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:25"]

Ei kuuluu toimenkuvaan...

[/quote]

Käykö sun äiti tiskaamassa? Jestas.. aikuiset ihmiset. Ei osaa huolehtia käyttämistään astioista. 

Etkö tiskaa kotonasikaan?

Vierailija
10/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan koneeseen, paitsi jos siellä on puhtaat. Koneen tyhjentää joku niistä jotka tekee tiskiä enemmän kuin sen yhden kahvimukin viikossa.

Meillä ainakin kone on täynnä lautasia ja eväsrasioita, kummatkaan ei ole minun.

Vierailija
11/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:27"]

Tiskaan eväsrasiani ja haarukkani kotona kuten muutkin. Kokkaatko gurmee aterian työpaikallasi ja syöt kynttiläillallisen ap?

[/quote]

Öö. Mä syön kyllä ihan lounasravintoloissa lounaani, mutta oman kahvimukini saan helposti laitettua tiskikoneeseen. Ne harvat jotka ikävä kyllä syövät lounaansa toimistossa (se löyhkä) eivät laita astioitaan koneeseen vaan jotkut jopa jättävät ruoantähteet niille lautasille siihen tiskipöydälle. Nytkin siinä on jonkun myslit jugurtin joukossa olleet aamusta asti.

Meilllä käy siivooja vaom kahdesti viikossa, tiistaisin ja vkloppuisin, joten meitlä loppuu kyllä mukitkin jos niitä ei välillä pestä - ja tila keittiöstä jos kaikkien astiat vaan kasataan siihen tiskikoneen päällä olevalle tasolle. 

Meillä ei kuulu kenenkään toimenkuvaan laittaa astioita koneeseen; mutta ei meillä kuulu kenenkään toimenkuvaan juoda kahviakaan. Haluaisin vaan ymmärtää niitä joilta ne astiat siihen jää - meillä on pelkkiä mukavia tyyppejä töissä.

Meillä ei myöskään ole assareita.

AP 

Vierailija
12/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:32"]

Olet kahvitauolla ja ruokatauoilla lymyilevä suuri läskivalas joka mutustelee toisten ruokia ja lukee apulehteä ja fantasioi Antti Tuiskusta kieli pitkällä toisten eväissä

[/quote]

:D Näetkö sä mut? 

Ap

Vierailija
13/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:32"]

[/quote]

:D Näetkö sä mut? 

Ap

[/quote]

Ja jos sulla on aikaa kirjoitella tollaisia kommentteja, sulla varmaan on aika käydä laittamassa ne astiasi sinne koneeseen.

AP

Vierailija
14/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies ja se on akkojen hommaa...

Vierailija
15/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:30"]Koska sinun odotetaan työntävän mukit perseeseesi koska se on niin iso
[/quote]

Eiih! Miksi mua naurattaa tämän tason kommentti ja vielä metrossa. Voi näitä ajattelun kukkasia :D

Vierailija
16/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyykytti harjoittelijana ollessani vanhempi naistyöntekijä juuri tuollain, että jätti paskaiset eväsrasiansa pöydälle homehtumaan. Oli silmäillyt työsopimustani, johon oli mainittu kokoustilojen siistiminen ja sillä verukkeella yritti saada minut pesemään ne. 

Turha luulo, mutta valitusta siitä minulle tuli parilta työntekijältä rivien välissä. 

T. "en mä mikään siivooja ole"

Vierailija
17/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki laittaa kuppinsa itse tiskikoneeseen ja jos kone on täynnä, niin laittaa koneen pyörimään. Silloin tällöin jaetaan kuvia törkyisestä tiskipöydästä ja etsitään syyllisiä - pieni kannustus toimii hyvin. IT-alan yritys. 

Vierailija
18/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu assistentin toimenkuvaan. Jos kallispalkkaiset insinöörit käyttävät aikansa tuollaiseen niin ikävä kylläs e assarin virka sitten loptetaan, kun ei ole enää hommia tälle. Ja laitan kahvikupin tiskipöydälle, sillä käytän seuraavalla kahvi- tai ruokatauolla samaa kuppia. Päivän päätteeksi sitten tiskikoneeseen

Vierailija
19/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevässä emännässä oli yhdessä sketsissä yt:t ja toimiston väki sai itse äänestää kuka saa potkut. Yks nainen äänesti työkaveria, joka täytti aina tiskikonetta edestäpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä