Miesopettajan viestit 12 - vuotiaalle tytölle
”By the way, olit tänään ’syötävän kaunis…’ Ihan oikeesti. ;) Vielä, kun kielikin pelasi… ;”
”Olet kaunis tyttö. Hymyily ja kielen näyttö lisää kauneuttasi ja olen aina ihaillut hiuksiasi. Tänään olit hieman meikannut, et tarvitse sitä, vaikka se hiukan lisääkin tyylikkyyttä…”
”Teidän luokassa sinä olet tietenkin kruunaamaton kuningatar, yksi ylitse muiden. Lempioppilas, vailla vertaa, hymyilevä, kieltä näyttävä..;) J :D Olet ihana näky, no älä hämmenny.”
”Kun olet syötävän kaunis, niin ei kai haittaa, vaikka vähän haukkaisinkin. :D :D ja vielä rutistaisin päälle ;D :D Olethan mun hali-…”
”Olet niin hellyttävä näky, kun näytät kieltä, tai kun hymyilet. Siinä meikäläinen sulaa heti, ja tekee mieli tulla heti ottamaan syliin ja halaamaan. :D.. Olet ollut mulle loppukeväänä tosi tärkeä- et törkeä- vaan tärkeä. Et arvaakaan kuinka tärkeä… toivon, sydämeni pohjasta, että ’iso suhteemme’ ja syvä ystävyytemme saa jatkua J J… Mun täytyy saada jatkaa täällä… tulee muuten niin kova ikävä sua, jos olen muualla.”
(Opettaja oli koulussa määräaikaisessa virkasuhteessa, joka oli päättymässä keväällä 2012)
”Voin kertoa sulle yhden jutun, mutta vaan face-to-face asiana. Lupaan olla sua ruttaamatta, ainakaan liikaa :D Vaikka mieli tekeekin vähän rutistaa sua :D ;D”
”Teillä loppuu huomenna kai yhden kieppeissä – mulla 13.45, miten olisi face-to-face…nammm J ja rutistus…"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433812094572.html
Siis mitä hittoa oikeasti!? Ja ukon selitys oli, että koitti auttaa koulukiusattua tyttöä.
Kommentit (247)
Herra ope saa varmasti monelta isolta kundilta tämän jälkeen vastaavanlaisia viestejä mitä itse on lähettänyt pikkutytölle. Miltähän herra opelta mahtaa sen jälkeen tuntua? Nauttiikohan vain vai joltain muulta?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:06"]
Kuka lukee noita mies29v:n juttuja? :D Mä ainakin ihan suosiolla skippaan ne. Suosittelen myös muille! :)
[/quote]
Mua huvittaa se, että hän puolustaa pedareita niin kovalla kiihkolla, että uhriutui samassa tohinassa myös naimisissaolevan, neljän lapsen isä Toimi Kankaanniemen ja tämän pervoviestien saaman paheksunnan vuoksi :DD Mies29v tuttuun autistiseen tapaansa hosuu ja huutaa umpimähkään joka suuntaan kun on pedareiden oikeuksista kyse.
Yllätys yllätys, alaikäisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä lukuisia kertoja tuomittu Mies29v innostui kirjoittamaan oikein esseitä rientäesään puolustelemaan lapsiinsekaantumista. Edelleenkin äijä liioittelee ikäänsä n. 15 vuotta alaspäin. Että tekisi mieli paljastaa tyypin henkilöllisyys, sillä sen tiedän.
Kyllä nyt saa tykätä ihan kenestä vaan
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:31"]Yllätys yllätys, alaikäisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä lukuisia kertoja tuomittu Mies29v innostui kirjoittamaan oikein esseitä rientäesään puolustelemaan lapsiinsekaantumista. Edelleenkin äijä liioittelee ikäänsä n. 15 vuotta alaspäin. Että tekisi mieli paljastaa tyypin henkilöllisyys, sillä sen tiedän.
[/quote]
Anna palaa!
No olen 22v mies ja tykkään 9v tytöstä ja mä runkkaan ja ajattelen häntä joka päivä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:31"]
Yllätys yllätys, alaikäisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä lukuisia kertoja tuomittu Mies29v innostui kirjoittamaan oikein esseitä rientäesään puolustelemaan lapsiinsekaantumista. Edelleenkin äijä liioittelee ikäänsä n. 15 vuotta alaspäin. Että tekisi mieli paljastaa tyypin henkilöllisyys, sillä sen tiedän.
[/quote]
Niin minäkin ja se henkilöllisyys saattaisi yllättää aika monet täällä palstailevat, tosin hetken päästä moni toteaisi: "niin TIETENKIN!". Tehkää aloitus mistä tahansa pedofiilitapauksesta, niin kyseinen tyyppi tulee heti puolustamaan pedareita käyttäen melko ontuvia yhteiskunnallisia argumentteja.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:31"]Yllätys yllätys, alaikäisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä lukuisia kertoja tuomittu Mies29v innostui kirjoittamaan oikein esseitä rientäesään puolustelemaan lapsiinsekaantumista. Edelleenkin äijä liioittelee ikäänsä n. 15 vuotta alaspäin. Että tekisi mieli paljastaa tyypin henkilöllisyys, sillä sen tiedän.
[/quote]
Anna palaa!
[/quote]haista vittu
Lähetin tästä mahdolliset pedofiilit koulussa -asiasta kysymyksen v. 2013 silloiselle opetusministerille Jukka Gustafssonille.
Kysymykseeni ei koskaan vastattu.
Aikalailla nuo lapsiin kohdistuneet ahdistelutapaukset näyttävät keskittyvän tuonne Pohjanmaalle.
Kertokaa paikkakunta nyt. Kumma kun tästä ei ole tietoa.
Kouluavustajalla ja opettajalla yhteisiä suunnitelmia uhrin suhteen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:55"]Kouluavustajalla ja opettajalla yhteisiä suunnitelmia uhrin suhteen.
[/quote]
Just näin. Eikä kukaan tiedä nimeä?
Kuka lukee noita mies29v:n juttuja? :D Mä ainakin ihan suosiolla skippaan ne. Suosittelen myös muille! :)
Missä on ne 54- vuotiaat naisopettajat jotka lähettelee tuollaisia viestejä yläkouluikäisille pojille? Ne olisivat tismalleen yhtä kuvottavia naisopen lähettäminä ja varmasti nousisi haloo.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:13"]Missä on ne 54- vuotiaat naisopettajat jotka lähettelee tuollaisia viestejä yläkouluikäisille pojille? Ne olisivat tismalleen yhtä kuvottavia naisopen lähettäminä ja varmasti nousisi haloo.
[/quote]
Yhtä tuomittavaa sekin. Mutta näitä pedofiili naisia ei ole lähellekään niin paljon kuin pedofiili miehiä. Fakta.
Se että joku 12 vee lähestyisi oma-aloitteisesti vanhempaa miestä ei poista mieheltä vastuuta. Varsinkaan joltain opettajalta joka ei voi edes vedota anonymiteettiin tai kännisen sekoiluun. Tuon limajorman tapauksessa ei ole lieventäviä asianhaaroja.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:13"]Missä on ne 54- vuotiaat naisopettajat jotka lähettelee tuollaisia viestejä yläkouluikäisille pojille? Ne olisivat tismalleen yhtä kuvottavia naisopen lähettäminä ja varmasti nousisi haloo. [/quote] Yhtä tuomittavaa sekin. Mutta näitä pedofiili naisia ei ole lähellekään niin paljon kuin pedofiili miehiä. Fakta.
[/quote]
Prosentuaalisesti aika paljon miespedofiilejä. Siis kun alallahan lähes kaikki ovat naisia ja miehiä todella vähän ja niistäkin vähistä miehistä monet pedofiileja.