Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko älykkyys turn off naisilla

Vierailija
09.06.2015 |

Vai ??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs pitää älykkäästä seurasta.

Vierailija
22/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:08"] Ei ole. Haluaisin löytää korkeakoulutetun naisen, joka kuitenkaan ei omaa ääri-vihervasureiden naiivia maailmankuvaa. Eli jalat maassa tyyppi, jonka mielipiteet olisivat realistisia. Perheihminen tietenkin lisäksi. Näitä "maailmaparantajia" on Kallionseutu täynnä, mutta en omaa heidän kanssa paljoakaan yhteisiä arvoja. [/quote] Mies, joka käyttää sanaa "omata", on SUURI turn off.  [/quote] Joo huomaa kyllä että olet assi :D nainen joka käyttää sanaa "suuri" on turn off!

[/quote]

Oho, et osannut olla menemättä henkilökohtaisuuksiin, vaikka niilläkään et osunut. Onnea loppu elämääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että älykkäitä naisia pelkäävät lähinnä seuraavat ihmisryhmät:

- Totaalijuntit, jotka ovat oikeasti itse niin tyhmiä etteivät kykene normaaliin keskusteluun älykkään naisen (tai ylipäätään älykkään ihmisen) kanssa

- Huonolla itsetunnolla varustetut vässykät, jotka ovat kenties itsekin älykkäitä mutta eivät kestä naisen varjoon jäämistä

- Pleijerit, joiden naisten täytyy olla tyhmiä ihan vaan siksi, etteivät tajuaisi miehen pelaavat pelejä ja pyörittävän useaa naista yhtä aikaa

Vierailija
24/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on naisessa todella sytyttävä ominaisuus. Toki myös muutakin tarvitaan kuten lämmintä persoonaa ja ripaus seksikkyyttä. Valitettavasti oikeasti älykkäät naiset (kuten myös miehetkin) on harvassa. Olisi hienoa jos naisen kanssa voisi käydä syvällisiä keskusteluita ja naida napsutella aina väliin.

Vierailija
25/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikojeni alkupuolella huomasin, että naisen pitää olla älykäs ja hauska, muttei missään tapauksessa älykkäämpi tai hauskempi kuin mies. Tällainen kirjoittamaton vaatimus oli yleensä niillä nuorilla miehillä, joilta kuuli myös sen, että "silloin kun sinä vasta valmistut, minä olen kirvesmiehenä ollut seitsemän vuotta töissä ja hankkinut talot ja autot". Aika monipolvinen ongelma siis, ei pelkästään käyttäytymisestä kiinni.

Ajan mittaan sitä oppii valitsemaan valittavissa olevan seuransa niin, ettei näitä vaikeasti täytettäviä vaatimuksia tarvitse tavata. Parilla huomaamattomalla testillä kyllä saa selville roolituksen ja sen, kenelle älykkyys toisessa ihmisessä on vastenmielistä.

Vierailija
26/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:34"]

Olen huomannut, että älykkäitä naisia pelkäävät lähinnä seuraavat ihmisryhmät:

- Totaalijuntit, jotka ovat oikeasti itse niin tyhmiä etteivät kykene normaaliin keskusteluun älykkään naisen (tai ylipäätään älykkään ihmisen) kanssa

- Huonolla itsetunnolla varustetut vässykät, jotka ovat kenties itsekin älykkäitä mutta eivät kestä naisen varjoon jäämistä

- Pleijerit, joiden naisten täytyy olla tyhmiä ihan vaan siksi, etteivät tajuaisi miehen pelaavat pelejä ja pyörittävän useaa naista yhtä aikaa

[/quote]

Mun viimeisin exä kuului vähän erilaiseen ryhmään. Hän oli kyllä itse korkeasti koulutettu ja älykäs, ei itsetunto-ongelmia, ei pleijeri, mutta hänellä oli erittäin stereotyyppiset käsitykset siitä millainen nainen on ja millainen mies. Hänen naiskuvansa oli hyvin vanhanaikainen. Naisen kuului hänestä olla esim. passiivinen, heikko, ei kovin älykäs ja riippuvainen miehen älystä. Hän olisi halunnut olla heikon ja yksinkertaisen naisen pelastava ja auttava ritari. Minä sekä fyysisesti naiseksi aika vahvana että kohtuuälykkäänä teknisen alan asiantuntijana olin täysin miehen nais-mielikuvan vastainen ja niin mies lähti.

t. 20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi