Näytän ihan wt:tä, vaikken ole :(
Olen reilusti ylipainoinen. Tämän takia en voi pukeutua niin hyvin kuin haluaisin. Läskien vaatteet yksinkertaisesti ovat aika weeteetä ja noloja, jos ylipäätään on mitään. Lisäksi mun tekis mieli röökata, mutta sitä en kehtaa tehdä kuin salassa ja kännissä.
Miten noloa, kun kaikki ihmiset ympärillä ovat niin terveellisiä ja kauniita.
Kommentit (19)
Mitäs olette lihavia. Hopihopi liikkumaan ja rasva- sekä sokerimössöt pois ruokavaliosta. Jos syö kun norsu niin luultavasti näyttääkin siltä - varsinkin jos ei kuluta liikunnalla enemmän kuin mitä syö. Turha omasta laiskuudesta on vaatekauppoja syyttää. (Ah, mitä ulvontaa, paheksuntaa ja puolustautumista on luvassa.)
wt.ltä..näytät wt.ltä.Jos näytä twt.tä osoitat sitä.
Ai sen takii alapeukkui. Haha luulitte et oon sellanen megabeibe isoilla tisseillä. Jos se teitä av:n katkeria ämmiä yhtään helpottaa niin vyötäröni on kapea suhteessa kroppaani. Ei kapea kuin huippumallilla. Perseeni on leveä kuten sanoin. Ei leveä kuin Jennifer Lopezilla vaan leveä. Tissini ovat isot mutta roikkuvat säkit ilman hyvin tukevia rintsikoita. Nyt varmaan saan paljon yläpeukkuja av-lehmiltä kun kerroinkin olevani läski. Eiku alapeukkuja taitaa tullakkin ämmä ja lehmä sanasta. T.3
Wt on pop, wt on in. Leffat, tv, kirjallisuus ja musa ja nykyään wt:n useimmiten kaihtama politiikkakin on täynnä puhdasta wt:tä.
Valtatrendi. Pinnallisuus, kulissimaisuus, materialismi, oikeistolainen elämänasenne, hieman peitellysti naisvihamielinen, homofobinen ja rasistinen, mut kuuntelee Rihannaa, koska on ehdottomasti jenkkifani ja noi mustat siellä on niinku silleen et ne pitää hyväksyy jne jne.
Suomessa vallassa on wt, joten pitäkäähän pienempää suuta - näillä mennään ja näitä on äänestetty. Ehkä wt nostaa Suomen suosta? Aletaan kaikki laittaa toisillemme irtoripsiä, tekohiuksia, tekorusketusta, tekokynsiä, aletaan tehdä feikkilaukkuja, ei makseta veroja, eikä muitakaan hömpötyksiä, se on kuule vain kahden kauppa...
Mäkin joskus. Johtuu mielestäni siitä että oon muodokas. Isot tissit ja peppu mutta kapea vyötärö ja sääret. Joudun siis pukeutumasn suht tyköistuviin eli tiukkiin vaatteisiin että en näyttäis vaan lihavalta. En voi pukeutua mm.väljiin paitoihin koska muuten hoikka vyltärö ei näy ja näytän tasapaksulta pökkelöltä. Joskun en onnistu taidoillani saamaan kasaan tyylikästä asukokonaisuutta. Lisäks ku mulla on vielä pitkät hiuksen niin joskus vahingossa näytän kunnon wt-povipommilta. :(
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:17"]Mäkin joskus. Johtuu mielestäni siitä että oon muodokas. Isot tissit ja peppu mutta kapea vyötärö ja sääret. Joudun siis pukeutumasn suht tyköistuviin eli tiukkiin vaatteisiin että en näyttäis vaan lihavalta. En voi pukeutua mm.väljiin paitoihin koska muuten hoikka vyltärö ei näy ja näytän tasapaksulta pökkelöltä. Joskun en onnistu taidoillani saamaan kasaan tyylikästä asukokonaisuutta. Lisäks ku mulla on vielä pitkät hiuksen niin joskus vahingossa näytän kunnon wt-povipommilta. :(
[/quote]
Tähän lisäks vielä että osaan pukeutua tyylikkäästi kun pitää pukeutua siistimmin mutta en viitsi lapsen kanssa hiekkalaatikolle laittaa mitään kauluspaitaa tms.
Onneksi minua ei kiinnosta miltä kenenkin mielestä näytän. Olen tosin itse tyytyväinen ulkonäkööni, ehkä siksi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:20"]Miltä sitten näyttää se wt??
[/quote]
Halvalta.
Eivät kaikki isot vaatteet todellakaan näytä WT-trikoilta. Ostat väärästä paikasta. Äitini on huomattavan lihava, mutta tyylikkäästi pukeutunut. Käyttää kyllä siihen rahaa paljon.
Se on totta, että halvat lihavien vaatteet näyttävät helpommin alaluokkaisilta kuin hoikkien vastaavat. Tai paremmin sanottuna lihavien päällä näyttää riepu kuin riepu epäedullisemmalta.
Mitä teet palstalla, jos et ole wt?
No jos näytät wt:tä niin olet myös. Kaikki lihavat on kyllä niin wt.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:17"]Mäkin joskus. Johtuu mielestäni siitä että oon muodokas. Isot tissit ja peppu mutta kapea vyötärö ja sääret. Joudun siis pukeutumasn suht tyköistuviin eli tiukkiin vaatteisiin että en näyttäis vaan lihavalta. En voi pukeutua mm.väljiin paitoihin koska muuten hoikka vyltärö ei näy ja näytän tasapaksulta pökkelöltä. Joskun en onnistu taidoillani saamaan kasaan tyylikästä asukokonaisuutta. Lisäks ku mulla on vielä pitkät hiuksen niin joskus vahingossa näytän kunnon wt-povipommilta. :(
[/quote]
Älä nyt järkyty mutta isot luomutissit+iso perse= näyttää aina lihavalta emakolta. Sellaiselta 20 kertaa tiinenä olleelta emolehmältä.
Terv. 172cm/58kg/ c -kuppi/vaatteet istuvat kuin unelma
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:17"]Mäkin joskus. Johtuu mielestäni siitä että oon muodokas. Isot tissit ja peppu mutta kapea vyötärö ja sääret. Joudun siis pukeutumasn suht tyköistuviin eli tiukkiin vaatteisiin että en näyttäis vaan lihavalta. En voi pukeutua mm.väljiin paitoihin koska muuten hoikka vyltärö ei näy ja näytän tasapaksulta pökkelöltä. Joskun en onnistu taidoillani saamaan kasaan tyylikästä asukokonaisuutta. Lisäks ku mulla on vielä pitkät hiuksen niin joskus vahingossa näytän kunnon wt-povipommilta. :(
[/quote]
Älä nyt järkyty mutta isot luomutissit+iso perse= näyttää aina lihavalta emakolta. Sellaiselta 20 kertaa tiinenä olleelta emolehmältä.
Terv. 172cm/58kg/ c -kuppi/vaatteet istuvat kuin unelma
[/quote]
[/quote]
Yyh nyyh mulla on kapea vyötärö ja isot tissit nyyh kalastelenpa tässä anonyymisti kehuja jos vaikka joku palstarunkkari tulisi ilmoittamaan että haluaa naida minua.
Ps. Tuksullakin oli männävuosina kapea vyötärö.
Ei lihavuus kyllä tee kenestäkään wt:tä! Mutta jos sulla on musta liimaletti, jossa on vielä pidennykset tai valkaistu kuontalo, tatuointeja, ripsipidennykset, rakennekynnet, tekorusketus, kilo meikkiä, niin alat jo muistuttaa kunnon wt-muijaa ;).
Ootko harkinnut laihdutusta, jos kilot sun mieltä vaivaa? Olishan se hyvä terveyden kannalta varsinkin.
Muita pitää lyödä ja näyttää siltä että jos joku vittuilee niin lyön. Sen lisäksi pitää uhmakkaasti katsoa silmiin ja alistaa ylimielisimmät tyypit sellaisella katseella että kohta tulee pataan jos ei katse laskeudu maan tasolle. Minä olen WT ja kuningas elämänkoulussani. Voitte olla ihan mitä vitun maistereita tahansa mutta kun minä istun bussissa niin katseet pidetään lattiassa ja ei mitään ylimielistä tai huvittunutta katsetta. Muuten punertaa posket ja läiske käy.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:16"]
Muita pitää lyödä ja näyttää siltä että jos joku vittuilee niin lyön. Sen lisäksi pitää uhmakkaasti katsoa silmiin ja alistaa ylimielisimmät tyypit sellaisella katseella että kohta tulee pataan jos ei katse laskeudu maan tasolle. Minä olen WT ja kuningas elämänkoulussani. Voitte olla ihan mitä vitun maistereita tahansa mutta kun minä istun bussissa niin katseet pidetään lattiassa ja ei mitään ylimielistä tai huvittunutta katsetta. Muuten punertaa posket ja läiske käy.
[/quote]
mee röökille siit
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Wtys luottaa enemmän todellisuuteen ja käytännöllisyyteen kuin teoriaan ja oletettuun ihmisarvoon. Todellinen ihmisarvo on taistelussa voitettu arvo. Sellainen arvo joka voitetaan elämänkoulussa kertyneillä taidoilla ei millään yliopistoroskalla.