Kaikki on nykyään Linked inissä :(
Löytyykö ketään muita joka ei ole?
Masentaa luoda jotenkin profiilia sinne..
Kommentit (56)
No voihan sinne luoda profiilin, vaikka ei koskaan mitään julkaisisi tai edes pahemmin seurailisi. Minulla on ollut varmaan kymmenkunta vuotta profiili olemassa, ikinä en ole sinne mitään julkaissut. Verkostoa on muutama sata henkilöä, helppo esim. työtilaisuuksien kannalta niin ei tarvitse jaella käyntikortteja ympäriinsä. Välillä olen pitänyt sitä työpaikkailmoitusten hakutoimintoa auki, jos on kiinnostanut tietää, mitä omalla alalla on tarjolla. Linkkarissa liikkuu aika paljon työpaikkoja, joita ei ole työkkärin tm. palveluiden sivuilla.
Oon, mutta lähinnä huumorimielessä. Tai on mulla ihan kunnon profiili työn ja ammatin takia. Mutta käyn siellä katsomassa sitä kaikkea itsekehua, huuhaata, intoilua ja pashanjauhantaa. Uskomatonta, miten jotkut jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon, mutta lähinnä huumorimielessä. Tai on mulla ihan kunnon profiili työn ja ammatin takia. Mutta käyn siellä katsomassa sitä kaikkea itsekehua, huuhaata, intoilua ja pashanjauhantaa. Uskomatonta, miten jotkut jaksaa.
No tämä juuri. Linkkari on oikein pätijöiden temmellyskenttä. Mutta onhan se profiili silti olla itsellä, kun sinne tulee sellaisia työpaikkoja auki, joita muualle ei välttämättä tule.
En ole, eikä ole tietääkseni yksikään työkavereista ollut koskaan. Tosin en ole nyt töissäkään.
En ole enkä mene. Ei ole tarvetta. Tuntuu olevan tällaisten HS Visio-tyyppisten ihmisten temmellyskenttä.
Tyhmä kysymys, mikä tää sovellus siis on? Työnhakuun liittyvä? Ite lopetin somettamisen 2016. -M31
Vierailija kirjoitti:
en ole. mää oon siivooja
On esim.mun kaverilla tuo, hänkin siivooja.
Ei ole. Toimin asiantuntijatehtävissä.v En myöskään facessa tms., käytän aikaani muuhun.
En ole, koska aion olla kunnan suojatyössä eläkeikään saakka (eli seuraavat 40 vuotta).
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mikä tää sovellus siis on? Työnhakuun liittyvä? Ite lopetin somettamisen 2016. -M31
Valkokaulustyöntekijöiden facebook. Siellä voi linkittyä ihmisten kanssa, kirjoitella ammatillisia tekstejä ja rerkrytoija etsivät parhaita työntekijöitä itselleen. Ei sovellu mm. raksamiehille.
Olen mutten postaa enkä kirjoita, olen van siis sitä varten että mut löytää jos joku kaipaa.
Inhoan narsistista omakehu linkediniä. Ja vihaan että se on pakollinen. Juuri tuttu urakonsultti kertoi että mitään työtä ei saa jos ei suuna päänä kommentoi linkkarissa kaikkea. Siitä on tullut itsekehun näyttämö. Enää ei saa työpaikkaa pelkällä tavallisella hakemus/CV combolla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkokaulustyöntekijöiden facebook. Siellä voi linkittyä ihmisten kanssa, kirjoitella ammatillisia tekstejä ja rerkrytoija etsivät parhaita työntekijöitä itselleen. Ei sovellu mm. raksamiehille.
Korjaan, että rekrytoijat etsivät parhaita itsensäkehujia ja somettajia asiakkailleen.
Kun lukee näitä positiivisia ja tulevaisuuteen innostuneesti suhtautuvien ihmisten kommentteja, ymmärtää miksi rekrytoijat arvostavat sitä LinkedIn tiliä.
Maailman suurin valehtelupalvelu. Kaikki ovat olevinaan niin s**tanan positiivisia, vaikka oikeasti v*tuttaa ihan v*tusti!
Vierailija kirjoitti:
Siis tää! Selkeästi akateemisten ihmisten pätemispaikka. Ihastuttavaa lukea kuinka henkilö on niiiin hyvä ja haluaa haasteita ja tutkailee parempaa duunipaikkaa. Omakehu haisee ja kauas. Pääsääntöisesti, mitä nyt noita hyviä profiileja olen lukenut, niin kaikki ovat hirveän geneerisiä. Tasapaksua, kukaan ei erotu edukseen siellä.
Mitäpä luulette, menestyisikö amisduunareitten "LinkedIn" ? Voisi lisätä duunikuvia, muuratuista takoista ja maalatuista seinistä?
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä positiivisia ja tulevaisuuteen innostuneesti suhtautuvien ihmisten kommentteja, ymmärtää miksi rekrytoijat arvostavat sitä LinkedIn tiliä.
Kilpailu siitä kuka osaa feikata taitavimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää! Selkeästi akateemisten ihmisten pätemispaikka. Ihastuttavaa lukea kuinka henkilö on niiiin hyvä ja haluaa haasteita ja tutkailee parempaa duunipaikkaa. Omakehu haisee ja kauas. Pääsääntöisesti, mitä nyt noita hyviä profiileja olen lukenut, niin kaikki ovat hirveän geneerisiä. Tasapaksua, kukaan ei erotu edukseen siellä.
Mitäpä luulette, menestyisikö amisduunareitten "LinkedIn" ? Voisi lisätä duunikuvia, muuratuista takoista ja maalatuista seinistä?
Postaukset on kuin toistensa kopioita. Joskus epäillyt että noita voi tuottaa jollain tietokoneohjelmalla. Ainakin joku pystyisi varmaan tuollaisen softan koodaamaan.
Minä olin jo poistumassa, mutta työnhakukursseilla edellytettiin siellä olemista. Aika noloa olla siellä, kun vuosi vuodelta näyttää pahemmalta olla työtön. Työttömyyden alkuvuosina sentään sain muutaman yhteydenoton ulkomaalaisilta huijareilta, mutta nekin ovat tyrehtyneet.