Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikosilmoitus(ko??)

Vierailija
09.06.2015 |

Jooh elikkäs olin ulkona kuvailemassa, siitä sitten käveli joukko lapsia jotka alkoivat huutamaan että "APUA ÄLÄ KUVAA MEITÄ" (...?) vaikken edes heihin päin osoittanut puhelinta. Hetken päästä vihainen äiti tulee raivoamaan mulle että miksi kuvaan pikkulapsia. Yritin sitten selittää etten ole heitä kuvannut ja tarjouduin omasta kädestä näyttämään ottamia kuviani todistaakseni kantani. Ja tämähän ei tietenkään riittänyt joten hän nappasi puhelimen kädestäni, paiskasi asfalttiin ja tallasi sen tuusannuuskaksi. Ja haukkui pedofiiliksi ym. Maksamaan he eivät suostu joten miten jatkan tästä? Olenko oikeutettu tekemään rikosilmoituksen ja vaatimaan korvauksia? Ärsyttää perhanasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma käräjille vaan. Hän syyllistyi tuossa niin moneen syytekohtaan etten jaksa edes luetella.

Vierailija
2/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teet rikosilmoituksen.

Vierailija
4/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:27"]Tietysti teet rikosilmoituksen.
[/quote] kaipa se on pakko... onneksi oli naapureita paikalla jotka lupautui todistaa puolestani tarvittaessa.

Vierailija
5/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, kuka se nainen oli?

Vierailija
6/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:53"]Mistä tiedät, kuka se nainen oli?
[/quote] asuu tuossa naapurissa. AP

Vierailija
7/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, mitä kuvailit ulkona?
(Minullekkin on tullut lapsilta/teineiltä älä kuvaa huutoa, kun otin selfietä kampaamokäynnin jälkeen, enkä noteerannut takakameran osoittavan heitä)

Vierailija
8/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tee rikosilmoitus ja syöcne lapset sittenclaitat ne omaan kohtuuus ja alat nauraa

Vierailija
9/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös säästää todistuskappale eli se rikottu puhelin.

Vierailija
10/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:00"]Ihan uteliaisuudesta, mitä kuvailit ulkona?
(Minullekkin on tullut lapsilta/teineiltä älä kuvaa huutoa, kun otin selfietä kampaamokäynnin jälkeen, enkä noteerannut takakameran osoittavan heitä)
[/quote]selfieitä olin nappaamassa sillä hetkellä kun ne lapset siihen ilmestyi. Mulla oli flip coverin etukansi jopa takakameran edessä ja ja puhelin suunnattuna ylöspäin, joten en ymmärrä mistä ne sai päähänsä, että olisin kuvaamassa niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi