Neuvoja AV-mammoilta. Miten pyytää nainen treffeille?
Olen urheilullinen 37v mies. Olen 190cm pitkä, todella komea ja hyvässä ammatissa. Saan monesti oman ikäisiltä naisilta katseita ja suoria lähestymisiä varsinkin yöelämässä.
Salilla pyörii n. 17-20v (en osaa sanoa ikää) nuori nainen. Tämä n. 160cm pyöreäkasvoinen ja hyvä peppuinen enkeli on silmäillyt minua.
Mikä olisi paras tapa lähestyä? Pyytää suoraan puhelinnumeroa vai ensiksi jutella niitä näitä n. 2 viikkoa (ollaan salilla yleensä 2 kertaa viikossa samaan aikaan) ja sitten pyytää esim. kahville?
Auttakaa mammat. Vinkkejä kaivataan
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:51"]
Kyllä aina saa tarjota naiselle seikkailua. Ehkä sen pari viikkoa voisi jutella. Jäi ihmetyttämään tuo pyöreä kasvoisuus. En ole koskaan kuullut, että mieheltä lähtisi jalat alta ja sydän sykkimään jonkun pallonaaman takia.
[/quote]
Pyöreäkasvoiset on lapsekkaan näköisiä. Kaipa se joiltain vie jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:38"]
lisää vinkkejä
[/quote]
Ai vielä lisää? :D
Pyydä nyt ensiksi nähtäväksesi joku henkilöpaperi että tiedät onko se edes 16-vuotias.
No mutta eihän tuollaisella alfojen alfalla ole mitään ongelmaa! Kyllähän sä sen selvästi itsekin tiedät.
kysy että etsiikö se isähahmoa. :)
En tiedä, miten teinejä pyydetään ("Lähtäänx perjantaina bilettään?"), mutta nainen pyydetään ihan vain kysymällä vaikka "Lähtisitkö kahville joku päivä?"
Tällainen kysymys mammapalstalla? :D :D :D Päivän naurut :D
Terkkuja vaan sinne Porvoolaiselle salille!
Kerrot sille, että sulla on parkkipaikalla paku, jossa on suloisia koiranpentuja ja pyydät että se tulisi katsomaan niitä? Jos ei suostu, niin kokeile tarjota karkkeja?
Kyllä aina saa tarjota naiselle seikkailua. Ehkä sen pari viikkoa voisi jutella. Jäi ihmetyttämään tuo pyöreä kasvoisuus. En ole koskaan kuullut, että mieheltä lähtisi jalat alta ja sydän sykkimään jonkun pallonaaman takia.
lisää vinkkejä