Tajusin tänään, etten ole läski, vaan kurvikas!
Ja siis ihan oikeasti kurvikas, ei mikään 100 kg :) Kuppikoko on 75C, vyötärönympärys 59 cm ja lantio lähes 100 cm. Pituus on 165 cm ja paino 60 kg. Tekisi mieli laittaa kuva, mutta kännykkä meni juuri tänään säpäleiksi ja tietokoneella en nyt pysty kuvaamaan.
Mutta, olen aina pitänyt itseäni painoni takia ylipainoisena ja muutenkin isokokoisena, mutta ilmeisesti en olekaan. Nyt voin lopettaa tuloksettoman laihduttamisen ja alkaa taas nauttia elämästä.
Tämä oivallus auttoi muutenkin jonkin verran itsetuntoani, vaikken mikään pinnallinen ihminen olekaan.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:59"]K.
[/quote]
Mitä??
Kyllä nyt tarvitaan kuva, mielellään tissikuva.
No helvetti että kiinnostaa. Onhan se nyt selvää ettei BMI ole ylipainon puolella.
Aika kapea vyötäro sulla, etenkin suhteessa lantioon....
Ja 75 on ympäryksesi rintojen alapuolelta? Aikamoisen heiton tekee sitten 75->59 muutaman sentin matkalta, sinuna sovittaisin toisen kokoisia liivejä :D 70 tai 65 kuulostaisi jopa paremmalta. Itse olen ylipainoinen, ja liivini ympärys on joko 75 tai 70.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:08"]No helvetti että kiinnostaa. Onhan se nyt selvää ettei BMI ole ylipainon puolella.
[/quote]
No mutta olen pitänyt itseäni kuitenkin isokokoisena, sillä suurin osa ystävättäristäni on hoikkia ja painavat minua vähemmän.
AP
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:10"]Ja 75 on ympäryksesi rintojen alapuolelta? Aikamoisen heiton tekee sitten 75->59 muutaman sentin matkalta, sinuna sovittaisin toisen kokoisia liivejä :D 70 tai 65 kuulostaisi jopa paremmalta. Itse olen ylipainoinen, ja liivini ympärys on joko 75 tai 70.
[/quote]
Sovitin juuri tänään koon 70 liivejä, olivat aika tiukat.
AP
Plörölörölöö. Ei oikein muuta tullut aloituksesta mieleen...
Niin mäki, mulla vaan on se kurvi puoli metriä normia alempana =D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:10"]Istuitko kännykän päälle?
[/quote]
En ole :) Lenkillä putosi taskusta, astuin päälle ja sinne meni.
AP
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:56"]
166 cmiä (pituuteni) tarkoitin, anteeksi virhe, painoin väärää näppäintä. AP
[/quote]
Onko painokin sitten 60 kgia? ;)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:56"]
166 cmiä (pituuteni) tarkoitin, anteeksi virhe, painoin väärää näppäintä. AP
[/quote]
Onko painokin sitten 60 kgia? ;)
[/quote]
Anteeksi, 166 cm:iä tarkoitin.'
AP
Ihana kuulla että näet kroppasi kauniina! :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:16"]Ihana kuulla että näet kroppasi kauniina! :)
[/quote]
Kiitos! Toivoisin tätä myös muille, oli sitten paino mikä tahansa :)
AP
Kurvikkaalla on myös isot tisut. C-kuppi ei ole iso. Muuten ok mitat
166 cmiä (pituuteni) tarkoitin, anteeksi virhe, painoin väärää näppäintä.
AP