Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prkl nyt siirryn Matkahuollon asiakkaaksi. Postin lajittelukeskuksessa lätkitty vääriä etikettejä paketteihin ja vastaanottaja on saanut toisen henkilön tavaroita.

Vierailija
02.02.2022 |

Minun lähettåmäni 30e tavarat on tietysti jollain Jamppa Jamppasella jossain Kihniössä tai lajittelukeskuksen työntekijän taskussa.

Ja palvelununeroon (maksulliseen tietysti!) et pääse läpi mihinkään vuorokaudenaikaan.

Olin uskollinen asiakas, nyt tuli mitta täyteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan oli just otsikoissa hävitettyään jonkun kelan asiakkaiden asiakirjoja sisältäneen paketin. Argumenttina noilla oli ettei kovinkaan moni heidän kuskaamistaan paketeista häviä?!

Vähän kuin lääkäri selittäisi ettei kovinkaan moni hänen vastaanotolla käynyt kuole virhediagnoosin jälkeen.

Postihan on palvelu ja siinä pitäisi ainakin pyrkiä täydellisyyteen eli korjata prosessin ongelmia kun niitä havaitaan sen sijaan että heti kärkeen isketään hanskat tiskiin että "ainahan niitä lähetyksiä välillä häviää, evvk". Ei ihme ettei kansa halua käyttää postia juuri mihinkään kun asenne on tuollainen. 

Vierailija
2/4 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lajittelukeskus mitään lätki mihinkään pakettiin vaan lajittelee niissä jo olevien tietojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lajittelukeskus mitään lätki mihinkään pakettiin vaan lajittelee niissä jo olevien tietojen perusteella.

No tässäpä tapauksessa on laitettu. (Helposti -paketti) Vastaanottaja sai paketin, jossa kaksi eri JJFI koodia ja korufirman asiakaspalautuksia. Päällimmäisenå lappu, jossa minä olen lähettåjånä. Huohhhh

Ap

Vierailija
4/4 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia, mihin aikaan postin asiakaspalveluun pääsee läpi. En halua maksaa enää mitään ylimääräistä.

Ap