Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän tunteet

Vierailija
02.02.2022 |

Mitä olet mieltä, voinko kysyä ihan suoraan miesystävältäni että onko hänellä romanttisia vai kaverillisia tunteita minua kohtaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut omat tunteesi ja onko mies ollut vain hiljaa? Tekeekö romanttisia tekoja, suuteletteko ym?

Kysyä voi, jos olet itse omat tunteesi kertonut.

Vierailija
2/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerroin jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen omista tunteistani, silloin taisi mies vaan kuunnella hiljaa eikä sanonut mitään. On vähän huono puhumaan tunteistaan, sanoi sen itsekin. Kyllä siis suudellaan, ollaan lähekkäin/sylikkäin sohvalla ja seksiäkin on, mutta aina vaan minun aloitteestani. Niin siksi haluaisin nyt ihan sanoin kuulla millaiset tunteet hänellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kysellyt toisen tunteista?

Ap

Vierailija
4/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen. Jaoin sellaisen musiikkikappaleen keskusteluun joka nosti asiaan esille. Ei mitään imelää.

Ja mies vastasi omalla kappaleella ja sitten varovasti puhuttiin tunteista.

Toimii tietysti vaan jos muutenkin jakaa musiikkia.

Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi olla selvää että muutakin on kuin kaverillista. Mies kuulostaa epävarmalta.

Vierailija
5/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
6/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tapahtuu sun aloitteesta et näe selvää viestiä.

Vierailija
7/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä tässä olen yrittänyt miettiä, että pitääkö mulle vääntää asia rautalangasta :) mutta haluaisin kuulla asian vielä suoraan. Kuitenkin viestittelee joka päivä paljon, milloin ei nähdä ja tehdään paljon arkipäivän harrastuksia, ruoanlaittoa yms. yhdessä ja niissä hän on aloitteellisempi. Eli vähän tämmöistä ristiriitaista signaalia mielestäni...

Vierailija
8/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kerroin jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen omista tunteistani, silloin taisi mies vaan kuunnella hiljaa eikä sanonut mitään. On vähän huono puhumaan tunteistaan, sanoi sen itsekin. Kyllä siis suudellaan, ollaan lähekkäin/sylikkäin sohvalla ja seksiäkin on, mutta aina vaan minun aloitteestani. Niin siksi haluaisin nyt ihan sanoin kuulla millaiset tunteet hänellä on.

Tuo ei lupaa hyvää, että seksiä on vain sinun aloitteestasi. On syytä olettaa että näin olisi jatkossakin enenevissä olevin  määrin, mikäli suhde jatkuu

Vierailija
9/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mitä hän ajattelee suhteenne tulevaisuudelta. Kerro sen jälkeen mitä itse toivoisit, ja jos toiveenne ei kohtaa, niin mietitte jatkatteko ystävinä vai eri teille.

Vierailija
10/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä tässä olen yrittänyt miettiä, että pitääkö mulle vääntää asia rautalangasta :) mutta haluaisin kuulla asian vielä suoraan. Kuitenkin viestittelee joka päivä paljon, milloin ei nähdä ja tehdään paljon arkipäivän harrastuksia, ruoanlaittoa yms. yhdessä ja niissä hän on aloitteellisempi. Eli vähän tämmöistä ristiriitaista signaalia mielestäni...

Tuleeko viesteistä väkinäinen olo? Jotkut viestittelee velvollisuudentunteesta ja pysyvät yhdessä sosiaalisen paineen takia.

Kysy itseltäsi, miltä suhde vaikuttaa?

Vierailija
11/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja naisten pakkomielle suuriin tunteisiin.

Tunteet aiheuttavat niin paljon ongelmia niin kannattaisi hallita ne

Vierailija
12/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole ollut tarvetta. Tunteet on tullut ihan luonnostaa esille arkisina pieninä tekoina. Arki on se mikä määrittelee rakkauden laadun, ei sanat, ns laatuaika, jne.

Vierailija
13/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies vain hengailee mukana?

Vierailija
14/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei puhu tunteistaan eikä seksiä ole kuin naisen aloitteesta niin itse nostaisin kytkintä. Toki voisin sen verran antaa liekaa, että tekisin aloitteen keskusteluun ja antaisin miehelle mahdollisuuden ilmaista itseään, mutta ei sieltä mitään toivomaani vastausta tulisi kuitenkaan, joten lopputulos olisi varmaan ero sen keskustelun jälkeenkin. 

Vierailija
15/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei lupaa hyvää, että seksiä on vain sinun aloitteestasi. On syytä olettaa että näin olisi jatkossakin enenevissä olevin  määrin, mikäli suhde jatkuu

Saanut liian monta kertaa näpeille tehdessään aloitetta ja nyt on vähän liiankin varovainen? 

Vierailija
16/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla että mies kyllä on ihan halukas mutta on tottunut siihen että hänen tarpeitaan ei kukaan pidä tärkeinä, joten ei niitä suuremmin ilmaise. Minullakin seurustelun alkuvaiheessa oli että en ikinä tehnyt aloitteita koska aina oli pelko perseessä että pyydän liikaa tai vonkaan. Nykyään homma kyllä luistaa naisystävän kanssa ihan jouhevasti. On läheisyyttä, rakkautta ja seksiä ihan molempien aloitteilla.

Voin tietysti olla täysin väärässäkin.

Vierailija
17/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tunteet = käyttää saatavilla olevia palveluksia ja nauttii ja tykkää niistä. Ap:n sijalle voitaisiin laittaa kuka tahansa nainen palveluntuottajaksi ja mies olisi yhtä tyytyväinen. 

Vierailija
18/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja naisten pakkomielle suuriin tunteisiin.

Tunteet aiheuttavat niin paljon ongelmia niin kannattaisi hallita ne

Onneksi sulla on Kitty.

Vierailija
19/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ylipäätään päätyvät parisuhteisiin puhumatta tunteistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan