Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 -14 v. nukkumaanmenoaika?

Vierailija
08.06.2015 |

Moneltako teillä menee 12-14 vuotiaat nukkumaan näin kesäisin.
Valvotteko te vanhemmat yhtä myöhään kuin he?
Meillä sellainen tilanne, että mun on pakko mennä nukkumaan viim klo 22 kun aamula herätys jo viideltä. Teinit saavat jääfä vielä valvomaan, mutta digiaika (tv, tietokone, känny) loppuu silloin kun minä menen nukkumaan . Saavat lukea, pelata lautapelejä jne.

Olenko liian ankara?
Miten teillä muilla on illat sovittu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään nukkumaan klo21-23 riippuu siitä onko toinen aikuinen lomalla koska muuten meillä kummallakin herätys klo05 ja valvominen ei käy muuten ei töissä jaksa. lapset siis meidän nuoret on 12-16v..kokoonpanossa 2-3 tuosta ikähaarukassa ja perheessä pari nuorempaa jotka menee nukkumaan mieluusti klo21

Vierailija
2/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa valvoa niin kauan kuin haluaa. Vanhemmat menee aikasemmin. Ruutuaikaakin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:07"]

Meillä mennään nukkumaan klo21-23 riippuu siitä onko toinen aikuinen lomalla koska muuten meillä kummallakin herätys klo05 ja valvominen ei käy muuten ei töissä jaksa. lapset siis meidän nuoret on 12-16v..kokoonpanossa 2-3 tuosta ikähaarukassa ja perheessä pari nuorempaa jotka menee nukkumaan mieluusti klo21

[/quote]

Missä töissä 12-vuotiaat mukamas on?

Vierailija
4/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ei jaksa töissä jos valvoo.. Pitäskös lukea hieman tarkemmin;)

Vierailija
5/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne valvoo koska itse nukun niin mikäs siinä valvoessa. Tosin en tykkää ja jos yöllä herään niin passitan nukkumaan.

Vierailija
6/6 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin uutisten jälkeen viimeistään mukulat sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä