Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin rahastoon sijoitat/sijoittaisit?

Vierailija
08.06.2015 |

Otsikkokin sen jo kertoo, muistelen että täällä on ollut ennenkin yllättävän paljon sijoittamisesta tietäviä ihmisiä (vauvapalstaksi).

Itse ajattelin seuraavaa:
Seligsonilta Euro-obligaatio, Aasia indeksi ja global top 25 pharma.

Sijoitushorisontti pitkällä. Aion siirtää pieniä summia kuukausittain.

Ajattelin aloittaa näistä, ei vaadi liikaa kurssien seuraamista ja aiheuta aloittelevalle sijoittajalle yltiöpäistä stressiä.

Lisäksi op:n Afrikka -rahasto kiinnostaa. Se on kallis, mutta uskon Afrikan kasvuun.

Miltä kuulostaa?

Ja ei, en osta suoria osakkeita vielä, en ymmärrä tarpeeksi. Aion kuitenkin opiskella, jotta jonain päivänä voin alkaa itse hallinnoida nimissäni olevia omistuksia. Vinkkejä tähän?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sijoitan Nordea nordic small capiin ja nordea Pohjois-amerikkaan, näillä olen saanut lähes tuplattua sijoitukset muutamien vuosien aikana :) Valitettavasti Small capin aloitus sijoitus nostettiin tämän vuoden alussa useampaan miljoonaan joten mukaan ei halvalla pääse... :/

Vierailija
2/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin aseteollisuuteen. Se on ala jolla aina menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin lokakuussa 2012 Seligsonin Eurooppa- ja Yhdysvallat -indeksirahastoihin. Sijoitus on tuplaantunut.

Vierailija
4/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole miljoonaa sijoittaa, valitettavasti. Millä sellaiset rahat tienataan? Onko keskituloisen edes mahdollista kerryttää omaisuuttaan noihin mittoihin.. Tuskin, ainakaan rahastoilla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan