Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen elänyt 3 päivää pelkällä makaronilla.

Vierailija
08.06.2015 |

Hei kaikki! Olen 25 vuotias nainen. Olen viimeiset 3 päivää syönyt pelkkää makaronia..mausteiden kera. Rahaa minulle tulee huomenna. Kertokaa nyt please te ketkä ette koskaan joudu miettimään \ stressaamaan ruoasta miltä teistä tuntuisi joutua stressaamaan siitä saako syötyä. Vähän kökkö kirjoitus mutta vastatkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvätuloinen, mutta mietin kyllä joskus, miten selviäisin, jos yhtäkkiä rahaa olisi tosi niukasti käytössä. En kestä nälkää hyvin, mutta osaan tehdä halpaa ruokaa, kuten hernekeittoa. Luulen, että varastoisin edullisia aineksia silloin, kun rahaa on, ja yrittäisin sitten jollain konstilla hankkia lisätuloja, vaikka pulloja keräämällä. Yrittäisin säästää kaikesta muusta kuin ruuasta. 

Vierailija
22/24 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat rahaa, osta pakkaseen  myös jotain pahanpäivän varalle ja kaurahiutaleet, puuroriisiä on hyvä olla kaapissa makaronin lisäksi. Minulla  on myös pahanpäivä varan syönti viikko,  eilen tein makaronilaatikon, paistoin 200g jauhelihaa, keitin makaronit kasvisliemikuutio vedessä ja sitten uuniin. 3 pv syön sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saat rahaa, osta pakkaseen  myös jotain pahanpäivän varalle ja kaurahiutaleet, puuroriisiä on hyvä olla kaapissa makaronin lisäksi. Minulla  on myös pahanpäivä varan syönti viikko,  eilen tein makaronilaatikon, paistoin 200g jauhelihaa, keitin makaronit kasvisliemikuutio vedessä ja sitten uuniin. 3 pv syön sitä.

Yhden lounaan venytät kolmeen päivään? Eikö se ole sama paastota suosiolla?

Vierailija
24/24 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden lounaan venytät kolmeen päivään? Eikö se ole sama paastota suosiolla?

Makaronilaatikosta kun itse teen  riittää 3-4 päiväksi. 1/2 pussillista makaronia ja 200g jauhelihaa, 1 kasvisliemikuutio.