Jos mä oliisin mun unelma ammatissa niin olsiin karhuryhmässä tai hävittäjälentäjä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Saiisi haastetta kun voisi kohdata silmästä silmään ja riisua hänet aseiista.
Se olisi oikeasti haasteelista koska jos ajattele että miten ison valtavan valheellisen illusion ihminen kykenee oman pienen päänsä siäänsä rakentamaan ja purkamaan sen.
Ja Minä tarkka- ampuja , jota Kaikki terroristit pelkäisi, ja saisin kaikki rikolliset Kiikkiin, jopa kaikki pyromaanit.
Vierailija kirjoitti:
Ja Minä tarkka- ampuja , jota Kaikki terroristit pelkäisi, ja saisin kaikki rikolliset Kiikkiin, jopa kaikki pyromaanit.
Miten jaotttelet nämä yhmät käytökseltään ja ajattelultaan toisistaaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erääänlaisesta vallankäytöstähän siinä on visiiin kyse mikä vain vaihtelee eri välinein mutta sinälllään sama asia?
Tai olisin Merikapteeni, Ammatti sukeltaja myös ammatti palomies, tai ammatti Ampumahiidon valmentaja , ja ampumahiihtäjä myös Paraolympia .Ja Menestyvä valmentaja että urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erääänlaisesta vallankäytöstähän siinä on visiiin kyse mikä vain vaihtelee eri välinein mutta sinälllään sama asia?
ja alhaiisimmat vallankäytön välineinä toimijat ei enäää edes ymmärrä tekojensa seurauksia kun ovaat niin ns huumattuja jollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tai olisin Merikapteeni, Ammatti sukeltaja myös ammatti palomies, tai ammatti Ampumahiidon valmentaja , ja ampumahiihtäjä myös Paraolympia .Ja Menestyvä valmentaja että urheilija.
Mä oliisin ennaltaehkäiisijä ehkä sittenkin.
Sinne sitten Sulon ja Aina karhun kanssa ....
Noi työt on aikas vtn kaukana toisistaan, sankari.
Ensin on kuitenkin hyvä käydä edes se peruskoulu loppuun.
Mutta kun ap:kin on vain ripuli-ranteinen sohvaperuna, niin haaveeksi jää nuo ammatit.
Saiisi haastetta kun voisi kohdata silmästä silmään ja riisua hänet aseiista.