Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko vaaleat pitkät hiukset nolot yli 35-vuotiaalla naisella?

Vierailija
08.06.2015 |

Tuleeko niistä bimbo vaikutelma? Mietin kasvattaisiko tämän pitkän polkan pitkäksi. Hiukset ei ole järin paksut mutta ei ihan ohuetkaan. Oma väri vaalea maantienharmaa ja nyt raidoitettu. En haluaisi mitään bimboa vaikutelmaa antaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuule pitää leikata heti pois kun teini -ikä on ohi. .muuten on niin hirveän noloa.

Vierailija
2/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Ei naisella eikä miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tuksut tai jutat niin tulee. eli jos ei ole omat vaan pidennykset.

ei muuten.

ei pitkille hiuksille ole ikärajaa.

Vierailija
4/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sen kyllä olen huomannut itsekin, että näiltä kananpersetukkaisilta wt:ltä tulee jos jonkin näköistä kommenttia ja halveksuntaa, jos vielä kolmekymppisenä jaksaa hoitaa ja pitää seksikästä hiusmallia.

terv. korkeasti koulutettu perheenäiti, kenellä pitkät tuuheat hiukset peppuun asti

Vierailija
5/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sä siitä tykkäät, niin miks helvetissä välität siitä antaako bimbon vaikutelman. Pistä vaik sulkia päähäs jos ite tykkäät. Ps. näin tänään freddy? housut jollain naisella. ei ne kyllä nostattaneet sitä peppua mitenkään. Ehkä. Ei siis kuulunut aiheeseen, mut kerroinpa nyt kun huvitti :D Heippa, lähen töihin kohta.

Vierailija
6/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule bimbon vaikutelmaa, jos väri on asiallinen eli ei platinanvaalea tai kellertävä. Myös kampaus vaikuttaa eli älä tupeeraa hiuksia "seksikkäästi", jos et halua tällaista vaikutelmaa itsestäsi antaa. Eivät esimerkiksi Gwyneth Paltrow tai Cate Blanchetkaan ole bimbon näköisiä.

Vierailija
7/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi noloa ja bimboa on tuossa iässä miettiä kehtaako sitä tai tätä

Vierailija
8/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on platinanvaalea, punertavasta hiuslaadusta johtuen valitettavasti välillä kellertäväkin jos edellisestä värjäyksestä aikaa. Olen 39. Ei kyllä tässä iässä tippaakaan kiinnosta pitääkö joku "bimbona" vai ei. Jos nyt ylipäätään koskaan on kiinnostanut siinä määrin että sen perusteella olisin hiusväriä valinnut. Itse tykkään ja tämä on omin väri, lisäksi miehellä on blondifetissi (mitä vaaleampi, sen parempi :P). Hiukset on pitkät, jollain tavalla kiinni kyllä useimmiten. Ja kasvaa saa minkä kasvaa, kananpersetukkaa ei tule olemaan koskaan. 

Vierailija
9/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:35"]

Ei ole noloa. Ei naisella eikä miehellä.

[/quote]

Sori, alapeukutin vahingossa kun piti yläpeukuttaa.

Vierailija
10/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pitkät hiukset ovat kauniit iästä riippumatta, samoin rumat. Karrelle vaalennettu keltaisenvalkoinen hampputukka halvoin lisäkkein ei näytä kenelläkään hyvältä. Jos taas on niin onnekas että hiukset ovat hyvässä kunnossa ja väri on luonnollinen, niin minusta pitkät hiukset ovat ihan yhtä kauniit teinillä ja nelikymppisellä.

Vierailija
11/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat terveen näköiset eivätkä hamppuunnu, voittaa kynityn kananpersetukan 100-0 :) Go for it!

Vierailija
12/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v ja minulla on pitkä kevyesti vaalennettu tukka. Hiukseni ovat aina olleet paksut niin yhäkin. Pidin pari vuotta sitten lyhempää mallia ja sain jatkuvasti ihmettelyä miten raskin lyhentää tukkaani niin paljon. Mutta olen nyt sitten takaisin pitköhiuksinen ja tämä on se minun oikea tyylini.

Vierailija
13/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ohuet pitkät hiukset ovat kamalat. Iästä riippumatta.

Vierailija
14/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on kun täyttää 35 v niin hiukset lyhyeksi ja kaulaan napitettu pusero ja hame laahaa maata.

Vierailija
15/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei, mutta kysymyksestäsi kyllä tulee bimbo vaikutelma. Pitkät hiukset ovat klassiset.

Vierailija
16/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja pitkä vaalea tukka. Itse tykkään :) Ja miehetkin kuulemma tykkää.

Vierailija
17/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole noloa,kunhan sävy/väri on luonnollinen,aikuiselle ei oikee enää sovi sellaset "räikeät"värit.itse olen kohta 34v ja hiukset yltää puolee selkää,keskiruskeat(oma väri),melko tuuheat luonnonkiharat.ei todellakaa ole aikeita leikata,välillä toki tasaan latvoja.

Vierailija
18/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en millään voi käsittää että tarvitsee jostain AV-palstalta kysyä tätä. Onko silla mitään väliä onko ne hiukset pitkät vai ei  ja kuoletko jos naapurin tarja kauhistelee sun lettiä ääneen ja samalla ite se salassa katkerasti katuu kun meni massan mukana kun yli kolmekymppisenä kuulemma "pitää leikata se halvatun kananpersetukka kun kaikilla muillakin on". Ei tartte olla laumasielu,  leikkauttaa hiuksia lyhyeksi ja pukeutua isokuosiseen marimerkkoon. Jos hiukset kasvaa niin anna niiden  kasvaa ja nauti niistä, varsinkin jos oma väli on luonnollisen vaalea.

Terkuin nelikymppinen  pitkätukka.

Vierailija
19/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt hyvä ihminen huivi päähän, olethan jo mummo iässä!

Vierailija
20/37 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti ensimmäisenä mieleen Leena Mörttinen ja Katja Keitaanniemi. Molemmat erittäin fiksuja, koulutettuja ja urallaan erittäin menestyneitä naisia. Ja ihan niistä pitkistä, vaaleista hiuksista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan