Mikä piirretty ekaksi 2,5 vuotiaalle?
Ei olla katseltu telkkua paria satunnaista kertaa tähän mennessä (taisi olla Maisa-hiiri) ja nyt ajattelin että sadepäivän kunniaksi voisi jotain näyttää. Suosituksia? Olen niistä itse ihan ulalla ;). Pitäisi olla rauhallinen, sopivan lyhyt, ei liian nopeaa kuvaa, ei pelottavia hahmoja tms. Tod näk joku sellainen jota oma lapsesi katseli nuorempana, koska meillä ei tosiaan ole teeveetä katsottu.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:03"]Areenasta arvaa kuinka paljon sinua rakastan. Kestää 10min ja on tosi symppis ohjelma :)
[/quote]
Kuka alapeukuttaa pikkupupua? Sydämeni särkyi juuri.
Meillä 3v tykkää ihan älyttömästi tuomas veturista.
Lisäksi teletapit, late lammas, pipsa possu, postimies pate, talvella tuli albi lumiukko, pingu pingviini.
Late lammasta ja tuomas veturia jaksaa itsekin katsoa.
Areenasta arvaa kuinka paljon sinua rakastan. Kestää 10min ja on tosi symppis ohjelma :)
Muumit, Maisa, Nalle Puh, Chugginton, Saara ja Sorsa, Pipsa Possu jne. Katso yle areenalta lasten osiosta, löytyy paljon ja varmasti oman lapsesi suosikki :)
Teletapit on sopivan rauhallinen, ei sisällä vaikeita lauseita eikä tyhjän päiväistä huutoälinää mitä monet lastenohjelmat nykyään tuntuu olevan
Pingu, Myyrä. Sopivan lyhyitä ja hidastemposia.
Vähän isommalle Muumi.
Late Lammas, jos aikuinenkin joutuu niitä katsomaan.
Teletapit on meidän 2-v lempiohjelma. Kaapokin on tosi kiva hänen mielestään, mutta mä en tykkää.
Teletapit on luotu asiantuntevasti toistoa hyväksikäyttäen. Aikuisista voi olla rasittavaa, mutta lapsen kehitykseen perehtyneet ymmärtävät sarjan rakenteen olevan juuri parasta pikkulapsille.
Kiitos vinkeistä! Kyllähän mä itse aionkin jotain katsoa ennen kuin näytän lapselle, mutta hyvä että tuli jotain vinkejä ettei tarvi koko arsenaalia selata läpi ;). Katsottiin tänään Oiva-nalle, hyvin upposi!