Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin?
Tavalliset miehet eivät löydä naista, mutta kaikenlaisten juoppojen ja linnakundien ympärillä pyörii aina naisia. Mistä johtuu?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
kunnollinen ja kiltti
= "Kyllä kulta"
"Tietysti rakas"
"En tietenkään!"
"Ihan sama, mennään minne sä haluat"Paha poika
= "Ei"
"Ei mun mielestä, mun mielipide on:"
"Saattaapa olla että teenki just nii ;)"
"Mun tekis mieli pizzaa. Mentäiskö pizzalle?"Näetkö eron? Kumpikohan on jännittävämpää ja aidompaa seuraa?
Nyt ei oikein osunut. Tuo alempihan ei ole paha poika, vaan ihan tavallinen mies.
Paha poika
=
"Suu kii, tee niinku mä sanon"
"Meen ny. "
"Mun tekis mieli pitsaa. Käy hakee mulle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska häiriökäyttäytyminen ja rikollisuus ovat yhteydessä korkeaan testosteronitasoon (ja näin ollen suureen kaluun)
Itseasiassa korkeat testotasot tekee miehistä rauhallisia, mutta periksiantamattomia. Ootko ikinä huomannut miten miehet usein reagoi vähemmän herkästi esim kritiikkiin naisiin verrattuna? Se johtuu siitä että testosteroni tekee miehestä rauhallisemman ja stoalaisen.
Joo. Noi testoa vetäneet bodarit on olleet todella rauhallisia ja stoalaisia. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska häiriökäyttäytyminen ja rikollisuus ovat yhteydessä korkeaan testosteronitasoon (ja näin ollen suureen kaluun)
Itseasiassa korkeat testotasot tekee miehistä rauhallisia, mutta periksiantamattomia. Ootko ikinä huomannut miten miehet usein reagoi vähemmän herkästi esim kritiikkiin naisiin verrattuna? Se johtuu siitä että testosteroni tekee miehestä rauhallisemman ja stoalaisen.
Joo. Noi testoa vetäneet bodarit on olleet todella rauhallisia ja stoalaisia. Eiku...
Väninä-Väiskit eivät saa arsettaan ylös senkään vertaa että pääsisivät salille saati lentokentälle.
Paljo sullon penkki?
Mulla 150kg.
Joita tontut kuolaa 😂