Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatteko elintarvikkeita netistä? (ulkomaat)

Vierailija
08.06.2015 |

https://www.allyouneedfresh.de/

Minulle riitti Suomen kalleus, tilaan täältä mitä voin. Toimitus maksaa vain 7,90€ ja yli 70 euron ostokset saa maksutta kotiin. Toimitukset hoitaa DHL.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4492205/ketju/ostatteko_elintarvikkeita_ulkomailta

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:24"]

Miten kylmäkuljetukset?

[/quote]Niitä ei voi tilata Saksan ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 14:24"]

Miten kylmäkuljetukset?

[/quote]Niitä ei voi tilata Saksan ulkopuolelle.

[/quote]Googlella käänsin:

Fresh and chilled food

Delivery times
Our special coolers keep your purchases over a period of min. cooled throughout 48 hours. To ensure that your food will be delivered in perfect quality to you, we need to rule out a currently shipping for the weekend, because in this case the maintenance of the cold chain can not be guaranteed.

Delivery Area
We deliver fresh and chilled food out nationwide. Certain postcodes are excluded because of technical reasons (German islands).

https://www.allyouneedfresh.de/kundenservice/frische

Vierailija
25/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoraja tilaukselle on 30 kg.

Vierailija
26/32 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyko niitä viemärin suodattimia, en itse osaa saksaa. Lattiakaivoon ja lavuaariin, hiussieppari? Ne on hirmukalliita Suomessa.

Vierailija
28/32 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:51"]

tilaus lähti :)

[/quote]Voin suositella kauppaa, tilaus saapui tänään! Nettikauppa sai tilauksen 10.6. Iso paketti 20 kg. (tilasin mm. paljon juomaa ja siivousnesteitä) Postikuljetus kotiovelle. Paketin seuranta sujui hyvin: Saksan puolella DHL ja Suomen puolella Postin sivuilta näki koko ajan missä mennään. Saman koodin sai syötettyä postin sivuille sitten kun paketti oli sinne kirjattu.

Jatkossa en tilaa ihan näin painavaa ja kuljetus sujuu varmasti vielä nopeammin sitten.

Vierailija
29/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti toimittaa kotiovelle. Toki, jos ei ole kotona, niin täytyy hakea postista. Postikuluttomuusraja muistaakseni 70 eur. Itse olen kerran tilannut ja hyvin meni muuten, mutta tilauksen maksaminen kortilla ei silloin onnistunut. PayPal meni läpi. Itse tilasin mm. käyttämääni deodoranttia, joka on tuolla n. puoleen hintaan Suomeen verrattuna.

Vierailija
30/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis posti toimittaa, eikä toimituskuluja tule? Täytynee harkita. Alkoholia ei vissiin saa?

Vierailija
31/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako postimies kertaakaan?

Vierailija
32/32 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne tuotua kotiin jos alaovi on lukossa vai kääntyvätkö kannoillaan soittamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan