Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi hoitotädit! Millainen lahjoitus päiväkodille?

Vierailija
08.06.2015 |

Tiedän että hoitopaikoissa on tiukkaa perustarvikkeissa, kirjoissa ja askartelutarvikkeissa.

Haluaisinkin tehdä omien lasteni hoitopaikalle jonkinlaisen lahjoituksen. Mitähän sitä keksisi? Piirustuspaperia, kyniä? Satukirjoja? :)

Vai kysynkö suoraan hoitotädeiltä, mitä he toivoisivat lahjoitettavan? Tähän ei oikeastaan ole isompaa syytä.. Olen itse ihan hyvin toimeentuleva perheenäiti, joten "rahasta ei ole kiinni". Viime aikoina on ollut myös paljon puhetta näistä lapsiin kohdistuvista leikkauksista, joten ehkä sekin on kirvoittanut mieleni toimimaan, konkreettisesti. (eli joo, poliittinen syy taustalla :D)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja (kotileikki, lääkärileikki, pikkuautoja, junarataa...) pelejä, tarroja, muuta askarteluhärpäkettä (pahvit ja liimat tulevat yhteisistä rahoista...), kirjoja ja ihan perus VALKOISTA PIIRUSTUSPAPERIA (ainakin meillä lapset piirtävät 10 vuotta vanhoille toimistotulostus papereille, jotka hapertuvat käsiin (mutta kun niillä on tunnearvoa ;))

Vierailija
2/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen miettinyt samaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme opiskelijapari, ja lapsi on päiväkodissa n. 2 kertaa viikossa. Pienten tulojen vuoksi emme maksa hoidosta itse, ja suorastaan nolottaa, sillä saamme erinomaista hoitoa. Kun kohta valmistumme ja muutamme pois, haluaisimme myös jättää lapselta lahjan päiväkotiin. Olemme ajatelleet hankkia ehkä pari kirjaa, mutta en ole vielä varma. Vinkkejä mekin kaivataan!

Vierailija
4/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja lapseton, joten en tiedä onko mielipiteelläni tässä keskustelussa juurikaan painoarvoa, mutta itse lahjoittaisin varmaan just kirjoja ja piirrustus/askartelutarvikkeita ensimmäisenä. Askarteluvehkeitä varmasti kuluu ja kirjat ovat aina minusta tosi kestävä lahjoitus. Sit jos kerran rahasta ei pulaa, niin jotain leluja, sellaisia kestäviä ja joissa ei olisi mitään pikkuosia jotka häviää/joku syö. Tosi ihana idea lahjoittaa ja varmasti tulee tarpeeseen, arvostan.

N20

Vierailija
5/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lelut joita nro 2 ehdotti, kuulostavat kivoilta. Voisi koota sellaisen "sekalaisen setin" erilaisia juttuja, kuten vaikkapa pikkuautoja, palapelejä, nukke, valkoista tulostuspaperia, tarroja ja puuvärikyniä.

Mieheni vei edellisen hoitopaikan hoitotädeille kerran pinkan eri värisiä a4 -kartonkeja, ja hauskoja askarteluhilpetöörejä (niitä karvaisia rautalankoja), pehmotarroja ja muuta kivaa. Itse asiassa setti oli niin hauska, että olisin mieluusti pitänyt sen itsellämme. Kuulemma oli hoitotädit tyytyväisiä :) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme