Mistä/miten sais nopeesti 4€?
Vinkkejä, kiitos. Ei ole mitään possua jota vois tyhjentää.
Kommentit (23)
Nostat tilitä 20€ ja menet rikkomaan pienemmäksi.
Soitat äidille, että nyt olisi saatava tilille rahulia, on viini loppu.
Vie pullot, myy tavaraa, etsi takkien ja laukkujen pohjat läpi, auton tuhkalokero tms, johon aina jää lojumaan kolikoita.
Pullonpalautus, käsilaukun pohjan siivoaminen, takin taskujen nuohoaminen, sohvan tyynyjen välien tutkiminen.
Kunhan tuo sade hellittää niin lähden niitä pulloja etsimään. Ainoa mitä vois myydä on noi muutama alkoholi pullo tuolla jotka on melkein kolme vuotta ollut avaamattomana, mutta ei niitä tori.fi ssä voi myydä =) Enkä uskalla mennä kadulle niitä kauppaamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:01"]Mihin tarviit?
[/quote]
Kahviin ja maitoon. Joo, ei ole pakollista, ilmankin vois elää.
Vilautat tissejä 12-vuotiaille heidän viikkorahaansa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:20"]
Vinkkejä, kiitos. Ei ole mitään possua jota vois tyhjentää.
[/quote] Niillä possuilla on nimet ja tunteetkin. Ärsyttää, kun miehiä taas mollataan ja käytetään hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:11"]Mikä kaupunki?
[/quote]
Stadissa olen joten kyllä niitä pulloja varmasti löytyy myös näin maanantaisin.
Pummi bussirahaa! Mene vähän kotikulmia kauemmaksi, ettei joku tuttu sitten bongaa kahviostoksilla.
Jos olet ihan siisti ihminen ja osaat puhua, niin menee max vartti. Valitse mummeleita, he ovat helläsydämisiä ja kantavat yleensä käteistä mukanaan kolikkoina kukkarossa.
Rehellisyyskin voi kannattaa. Kerran annoin yhdelle densolle pari euroa, kun sanoi, että viina on loppu ja pitää saada lisää. Tärisi sellasessa darrassa, että pakkohan se oli antaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:21"]Pummi bussirahaa! Mene vähän kotikulmia kauemmaksi, ettei joku tuttu sitten bongaa kahviostoksilla.
Jos olet ihan siisti ihminen ja osaat puhua, niin menee max vartti. Valitse mummeleita, he ovat helläsydämisiä ja kantavat yleensä käteistä mukanaan kolikkoina kukkarossa.
Rehellisyyskin voi kannattaa. Kerran annoin yhdelle densolle pari euroa, kun sanoi, että viina on loppu ja pitää saada lisää. Tärisi sellasessa darrassa, että pakkohan se oli antaa.
[/quote]
En mä lähde pyytelee keltään, olen kyllä ihan ihmisen näköinen, siisti, enkä haise pahalle, joten ehkä voisikin onnistua, mutta ei. Ja oikeasti kyllä kuulostaa epäilyttävältä jos joku pummii rahaa kahvia ja maitopurkkia varten.
Mut nyt mä lähden etsimään niitä tölkkejä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:21"]Pummi bussirahaa! Mene vähän kotikulmia kauemmaksi, ettei joku tuttu sitten bongaa kahviostoksilla. Jos olet ihan siisti ihminen ja osaat puhua, niin menee max vartti. Valitse mummeleita, he ovat helläsydämisiä ja kantavat yleensä käteistä mukanaan kolikkoina kukkarossa. Rehellisyyskin voi kannattaa. Kerran annoin yhdelle densolle pari euroa, kun sanoi, että viina on loppu ja pitää saada lisää. Tärisi sellasessa darrassa, että pakkohan se oli antaa. [/quote] En mä lähde pyytelee keltään, olen kyllä ihan ihmisen näköinen, siisti, enkä haise pahalle, joten ehkä voisikin onnistua, mutta ei. Ja oikeasti kyllä kuulostaa epäilyttävältä jos joku pummii rahaa kahvia ja maitopurkkia varten. Mut nyt mä lähden etsimään niitä tölkkejä.
[/quote]
Yksi tölkki on 15 senttiä. Kyllä saat tod.näk maanantaina tähän aikaan urakoida kyllä yön yli, mikäli meinaat summan saada kokoon.
Suosittelen pummaamista. Jos sinulle riittää yksi kahvikupillinen, niin mene kahvilajonoon. Ota kahvi ja rupea kiivastii etsimään maksuvälinettä. Sähellä laukun kanssa ja sano, että siirryt sivummalle kaivelemaan laukkua.
Ota tietysti kahvi mukaan. Teeskentele edelleen etsiväsi rahaa tai korttia ja hörpi kahvi siinä samalla pikaisesti. Sitten pahoittele tilannetta ja vanno, että tulet huomenna maksamaan kupposen.
Eivät kutsu poliiseja paikalle, sen takaan.
Jos kahvihammasta jää kolottamaan toista toiminto muissa lähikuppiloissa.
Mene esim katsastuskonttorille. Täällä ainakin odotushuoneessa saa ottaa kahvia ja keksejä ilmaiseksi.
Kommenttien 15 ja 17 kirjoittaja jatkaa ideointiaan.
Teeskentele diabeetikkoa! Sano, että sinun on välttämättä saatava energiapatukka, muuten kuolet tähän paikkaan. Vain kivisydän voi kieltäytyä.
Toista tämä tarpeeksi monta kertaa. On nimittäin vaarana, että uhrit tyrkyttävät sinulle jotain eväsleipäänsä tai banaania tai tulevat kauppaan hosumaan energiapatukan perässä.
Mutta uskoisin, että tähänkään ei mene kuin puoli tuntia max. niin homma hoidettu.
Laitat jonkun paidan myyntiin fb kirppikselle.
Kiertele kauppoja. Varmaan jossain on kahvitarjoilu. Tai lyöttäydyt kahvilassa jonkun seuraan ja sanot: "voi ei! Mun lompakko jäi kotiin".
Pulloja palauttamalla. Tongi roskiksista.