Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on paljon trolleja jotka haukkuvat perussuomalaisia

Vierailija
08.06.2015 |

Mutta minä ymmärrän että olette katkeria, kun joudutte istumaan seuraavat 4 vuotta oppositiossa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaksi jotka tehtailevat tänne propagandaa Kepun & Kokoomuksen puoluetoimistojen ohjastamana.

Vierailija
2/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa nyt foliopaperia tarjouksessa, kannattaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattua tiukemmalle!

Vierailija
4/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on persuja?

Vierailija
5/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovatko äänestäjät tyytyväisiä kun huomaavat äänestäneensä kristillistä kokoomusta joka pistää heidät kaivamaan ojaa puuropalkalla ja vie oluet maitokaupoista ja kieltää esiaviollisen seksin ja abortin?

Vierailija
6/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse olla trolli haukkuakseen persuja?

Vierailija
7/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole trolli, vaikka persut olisi viimeinen puolue jota äänestäisin.

Vierailija
8/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä istu oppositiossa

Vierailija
9/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun kyllä eturivissä

Vierailija
10/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera en ole, mutta olen kyllä täysin eri mieltä kuin he. Minä en ole porvari ja aatteeni on kaukana heidän ideologiaastaan. Todella pettynyt olen, ja nyt en ymmärrä tätä valitusta. Ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä mitään politiikasta, koska äänestivät persuja. Nyt valitetaan, kun he ajavatkin selvästi oikeistolaista politiikkaa.

Vierailija
11/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on haukkunut hallitusta viimeiset 8 vuotta. Nyt sitten ihmettelevät sitä, että jotkut ei pidä tästä hallituksesta, joka on oikeistolaisin koskaan. Vie eniten köyhiltä, lapsilta, eläkeläisiltä ja opiskelijoilta. No onneksi autovero laskee

Vierailija
12/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja? Täällä on paljon ihmisiä joiden mielestä Persut ovat pettäneet äänestäjänsä ja paljon ihmisiä joiden mielestä Persut ovat puolueena aivan vitsi.

Lisäksi täällä vaikuttaa olevan paljon persuja jotka jaksavat tehdä Timo Soinin stuntteja ja avauksia vihervasureiden katkeruudesta, vaikka minä en ole kyllä palstalla nähnyt mitenkään katkeria avauksia. Taitaa enemmän tosiaan olla persujen korvien välissä katkeruus. Naureskella tosin voi kun Soini jytkyttää hallituksessa kreikan velat maksuun ja kun leikkuri käy "niin ei hattaa vaikka tekee kipeää".

Soinin poliittisen uran suurin saavutus on ilmeisesti RKP:n ja Vihreiden jättäminen hallituksen ulkopuolelle (vaikka vihreät tuskin olisivat hallitukseen edes menneet - siis Persujen kanssa) koska jaksaa tätä asiaa mainostaa jatkuvalla syötöllä. Todellista valtiomiesainesta kun näin suuren saavutuksen on saanut aikaan. Valtion tai kansanasioista niin väliä ilmeisesti...

Vierailija
13/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:55"]

Katkera en ole, mutta olen kyllä täysin eri mieltä kuin he. Minä en ole porvari ja aatteeni on kaukana heidän ideologiaastaan. Todella pettynyt olen, ja nyt en ymmärrä tätä valitusta. Ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä mitään politiikasta, koska äänestivät persuja. Nyt valitetaan, kun he ajavatkin selvästi oikeistolaista politiikkaa.

[/quote]

Vihervassarit valittaa. Älä kuvittele, että persuja äänestäneet ovat tyhmiä eivätkä muka tienneet millaisen politiikan puolesta äänestivät.

Vierailija
14/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:03"]

[/quote]

Vihervassarit valittaa. Älä kuvittele, että persuja äänestäneet ovat tyhmiä eivätkä muka tienneet millaisen politiikan puolesta äänestivät.

[/quote]

Äänestivä toivottavasti Persujen vaaliohjelman mukaan. Ainoa vaan että leikkaukset ja hallitusohjelma eivät sitten olekaan kovin paljon tuon tavoiteohjelman mukaisia.

Vierailija
15/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olen vasemmistolainen kyllä ja tottakai minulla on oikeus olla toista mieltä siitä millaista politiikkaa hallitus tälle hetkellä tekee. Satun vaan tietämään, että moni joka nyt valittaa siitä, että köyhemmiltä otetaan ovat perussuomalaisia.

Vierailija
16/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin että persut salaa ovat koko ajan olleet Kreikan lainojen tukijoita ja halunneet lisää mamuja ja "köyhien asialla" on oltu ihan vaan läpällä? Aikamoisia veijareita.

Vierailija
17/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 07:55"]

[/quote]

[/quote]
Persut on mukana hallituksessa joka leikkaa köyhiltä ja opiskelijoilta, lapsilta. Mamutus säilyy, Kreikkaa tuetaan

Vierailija
18/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:07"]

[/quote]

[/quote]

Äänestivä toivottavasti Persujen vaaliohjelman mukaan. Ainoa vaan että leikkaukset ja hallitusohjelma eivät sitten olekaan kovin paljon tuon tavoiteohjelman mukaisia.

[/quote]

Niinpä, lupaukset ristiriidassa nyt tehtävän politiikan kanssa. Järkyttävää.

Vierailija
19/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan nyt kuitenkin että ei ne Persut ole yksin siellä hallituksessa, mmkay? Jotenkin tuntuu että kaikki viherpunikit ovat saaneet jytkyn ja traumatisoituneet.

Vierailija
20/51 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin hallituspuoluetta, mutta vihaan silti persuja. En ole siis katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan